„Smarkiai sumažinome paieškų teritoriją ir esame labai įsitikinę, kad signalai, kuriuos aptinkame, sklinda iš juodosios dėžės“, – T.Abbottas sakė viešėdamas Kinijoje.
Lėktuvas „Boeing 777“, kuriame buvo 239 keleiviai ir įgulos nariai, dingo kovo 8-ąją pakeliui iš Kvala Lumpūro į Pekiną. Australija vadovauja jo paieškoms nuo tada, kai ši misija persikėlė į Indijos vandenyną.
Per daugiau nei 100 skrydžių virš atokių vandenų į vakarus nuo Australijos iki šiol nebuvo rasta jokių patvirtintų to lainerio nuolaužų, bet Australijos laivas specialia įranga aptiko signalų, kuriuos veikiausiai siunčia lėktuvo juodųjų dėžių akustiniai švyturiai.
Australijos laivas specialia įranga aptiko signalų, kuriuos veikiausiai siunčia lėktuvo juodųjų dėžių akustiniai švyturiai.
Pirmoji signalų serija, kurią Australijos laivas „Ocean Shield“ užfiksavo naudodamas JAV paskolintą lokatorių, buvo išanalizuota. Tyrėjai padarė išvadą, kad tie signalai atitinka skleidžiamus juodųjų dėžių.
Kalbėdamas Šanchajuje, T.Abbottas aiškino, kad paieškų zona dabar labai sumažinta, nes pagauta virtinė signalų, o kai kurie truko palyginti ilgą laiką.
„Tačiau pasiekiame stadiją, kai signalai, kurie, kaip esame įsitikinę, sklinda iš juodųjų dėžių, pradeda silpnėti, – premjero žodžius citavo televizija Sky News. – Tikimės surinkti kiek įmanoma daugiau informacijos, kol signalai galiausiai liausis.“
T.Abbottas sakė nenorintis atskleisti daugiau jokių detalių, kol informuos apie šį tyrimą Kinijos prezidentą Xi Jinpingą. Apie du trečdalius MH370 lėktuvu skridusių žmonių buvo Kinijos piliečiai.