Australijos visuomeninis transliuotojas ABC paskelbė didelę restruktūrizaciją

Australijos visuomeninis transliuotojas ABC antradienį paskelbė panaikinsiantis savo tradicinius televizijos ir radijo padalinius pagal didelio masto restruktūrizacijos planą, turintį skatinti skaitmenines inovacijas sunkius laikus išgyvenančioje žiniasklaidos įmonėje.
Australijos vėliava
Australijos visuomeninis transliuotojas ABC paskelbė didelę restruktūrizaciją / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Radijas Australija

„Ši restruktūrizacija turi sugriauti tai, ką ABC vertina kaip aktualumą vis labiau prarandančių platformų podėlius, nes vis daugiau žmonių naujienas ir pramogas gauna internetu – rašytiniu, garso ir vaizdo formatu“, – pažymėjo „Australian Broadcasting Corporation“.

Nuo ateinančių metų pradžios televizijos ir radijo darbuotojai bus perorganizuoti į tris pagrindines grupes: naujienų, analizių ir tyrimų komandą, pramogų komandą, taip pat regioninio ir vietos turinio komandą.

Taip pat bus įkurta „turinio idėjų laboratorija“, turinti skatinti naujoves kuriant laidas ir kitokį turinį, pažymėjo ABC.

ABC naujienų direktorius Gavenas Morrisas sakė, kad reorganizacijos tikslas yra pakeisti struktūrą, o ne dar labiau sumažinti įmonę, turinčią apie 4,7 tūkst. darbuotojų.

M.Guthrie: „Dabartinis užmojis turi užtikrinti, kad dirbtume kolektyviai, geriau ir išmaniau, siekiant patenkinti savo auditoriją.“

„Labai retas atvejis ABC, kai leidžiama paskelbti ... mūsų organizacijos pakeitimus, nesusijusius su dideliu biudžeto taupymu arba darbo vietų netektimi“, – jis sakė per darbuotojų susirinkimą, sušauktą šiai žiniai pranešti.

„Dabartinis užmojis turi užtikrinti, kad dirbtume kolektyviai, geriau ir išmaniau, siekiant patenkinti savo auditoriją“, – pridūrė ABC generalinė direktorė Michelle Guthrie.

Per pastaruosius ketverius metus ABC turėjo panaikinti šimtus etatų, konservatyviajai vyriausybei sumažinus transliuotojo finansavimą daugiau kaip 250 mln. Australijos dolerių (215 mln. eurų). Dabartinis šios organizacijos metinis biudžetas – apie 1 mlrd. Australijos dolerių (858 mln. eurų).

Visuomeninis transliuotojas taip pat buvo kritikuojamas komercinės žiniasklaidos. Bendrovės piktinosi, kad ABC naudoja mokesčių mokėtojų lėšas, varžydamasi su jomis dėl vartotojų rinkoje, kurioje jau dabar sunku uždirbti pelno.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų