Blėsta viltis rasti daugiau gyvųjų: Malavyje ciklono aukų skaičius pasieks 1 200

Ciklono „Freddy“ Malavyje aukų skaičius turėtų viršyti 1 200, nes blėstant vilčiai rasti daugiau gyvų žmonių šimtai dingusiųjų bus paskelbti mirusiais, ketvirtadienį pranešė pareigūnai.
Tropinis ciklonas Malavyje
Tropinis ciklonas Malavyje / „Scanpix“/AP nuotr.

Šį mėnesį per šešias dienas Pietų Malavyje iškrito šešių mėnesių kritulių kiekis. Liūtys sukėlė potvynių ir purvo nuošliaužų, griovusių namus, kelius ir tiltus.

Pasak pareigūnų, žuvo mažiausiai 676 žmonės, o 538 vis dar laikomi dingusiais be žinios.

Policija ketvirtadienį pranešė, kad baigus gelbėjimo operacijas dingusieji bus laikomi žuvusiais.

„Vis dar bandome pasiekti kai kurias vietas, kurios anksčiau buvo neprieinamos“, – naujienų agentūrai AFP sakė policijos atstovas spaudai Harry Namwaza.

„Kai baigsime šį procesą, bus tinkamas laikas paskelbti, kad dingusieji laikomi mirusiais“, – sakė jis.

Nelaimių valdymo reikalų departamentas pranešė, kad gelbėjimo darbų apimtis mažėja.

„Žvelgiant į prabėgusių dienų skaičių, tikimybė rasti gyvų žmonių yra menka“, – trečiadienį sakė Nelaimių valdymo reikalų departamento komisaras Charlesas Kalemba.

Jis sakė, kad smarkiai nukentėjusiame Blantairo mieste buvo atsisakyta tarnybinių šunų, nes komandos manė, kad čia „padarė viską, ką galėjo“.

Ciklonas „Freddy“ iš pradžių vasario pabaigoje siaubė Pietų Afriką ir smogė Madagaskarui bei Mozambikui.

Vėliau audra grįžo į Indijos vandenyną, kur vėl sustiprėjo, pakeitė kryptį ir antrą kartą smogė žemynui, įskaitant Malavį.

Bendras ciklono aukų skaičius visose nukentėjusiose šalyse gali siekti beveik 1 400, jei visi Malavio dingusieji be žinios bus paskelbti žuvusiais.

Jungtinių Tautų duomenimis, audra nusinešė 165 žmonių gyvybes Mozambike ir 17 – Madagaskare.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis