Britų planas: nenori skiepytis nuo COVID-19, negalėsi užeiti į restoraną ar barą

Jungtinei Karalystei rengiantis pradėti skiepyti milijonus žmonių nuo koronaviruso, už vakcinavimo eigą atsakingu ministru praėjusią savaitę paskirtas Nadhimas Zahawi pareiškė, jog barai ir restoranai, taip pat ir kai kurios kitos paslaugų įstaigos, ateityje gali neįsileisti nuo COVID-19 nepasiskiepijusiųjų, skelbia televizija „Sky News“.
Uždaryta aludė Rytų Londone
Uždaryta aludė Rytų Londone / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

N.Zahawi pranešė, jog JK vyriausybė svarsto galimybę nuo viruso SARS-CoV-2 pasiskiepijusiems išdavinėti oficialius patvirtinimus.

Ministro teigimu, tokį patvirtinimą būtų galima fiksuoti mobiliojoje programėlėje, JK jau naudojamoje koronavirusu sergančiųjų kontaktams atsekti.

„Manau, kad ši koronaviruso užkrato plitimą ribojanti sistema gali būti įdiegta restoranuose, baruose, kino teatruose ir kitose paslaugų įstaigose, pavyzdžiui, sporto“, – sakė N.Zahawi.

Leidinys „The Guardian“, remdamasis sveikatos priežiūros įstaigų atstovais, praėjusį savaitgalį skelbė, jog „Pfizer-BioNTech“ sukurta COVID-19 vakcina JK ligoninėms gali būti pradėta tiekti nuo gruodžio 7-osios, jei artimiausiomis dienomis bus oficialiai patvirtintas jos saugumas bei veiksmingumas.

JK pareigūnai sako, kad pirmiausia bus skiepijami su šia liga kovojantys medikai ir slaugos namų gyventojai, o po to – senyvi žmonės. Pradžioje bus skiepijami vyresni nei 80 metų amžiaus asmenys.

Didžioji Britanija yra užsisakiusi 40 mln. „Pfizer-BioNTech“ vakcinos dozių, kurių pakaktų paskiepyti 20 mln. žmonių. Taip pat dar užsisakė 100 mln. Oksfordo universiteto kartu su bendrove „AstraZenecos“ sukurtos vakcinos dozių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis