Liudininkų teigimu, rytinio piko metu traukinys per greitai įvažiavo į stotį ir rėžėsi į betonines užtvaras kelio pabaigoje. Manoma, kad smūgio metu sąstato greitis siekė apie 20 km/val.
Manoma, kad nelaimė įvyko sugedus traukinio stabdžiams. Nuo smūgio priekiniai traukinio vagonai smarkiai deformavosi, kai kurie iš jų įlindo vieni į kitus net 6 metrus. Dešimtys žmonių buvo prispausti ar sutraiškyti nuolaužų.
„Traukinys buvo pilnas keleivių, tad avarijos pasekmės yra siaubingos“, – vienas išgyvenęs keleivis, vardu Ezequielis, sakė vietos televizijai po nelaimės.
Medikai įvykio vietoje nespėjo teikti pagalbos visiems nukentėjusiesiems.
„Žmonės daužė langų stiklus ir mėgino bet kokiu būdu išsiveržti laukan“, – kitas įvykio liudininkas sakė „Reuters“ žurnalistui.
„Tada pamačiau sumaitotą lokomotyvo variklį, o traukinio mašinistą prispaustą tarp nuolaužų. Nukentėjo daug žmonių, daugybė vaikų, pagyvenusių žmonių“, – pridūrė liudininkas.
Labiausiai nukentėjo pirmuoju vagonu važiavę žmonės. Žmones sužeidė besideformuojančios metalinės detalės, dūžtančių langų stiklai. Vieniems lūžo kaulai, kiti patyrė kitokių rimtų traumų.
Didžioji dalis Argentinos geležinkelių yra susidėvėję ir senokai neremontuoti, tvirtina BBC korespondentas Buenos Airėse Vladimiras Hernandezas.
Per pastaruosius metus šalyje įvyko ne viena panaši nelaimė. Štai 2011 metų rugsėjį 11 žmonių žuvo, kai traukinys Buenos Airėse pervažoje taranavo autobusą, o po to rėžėsi į kitą stotin atvažiuojantį traukinį.
Trečiadienio katastrofa – antra pagal aukų skaičių ir mastą šalies istorijoje. Skaudžiausia geležinkelio avarija Argentinoje įvyko 1970-aisiais. Tada žuvo apie 200 žmonių.