Australijos aviacinės bendrovės „Qantas“ lėktuvas, pakilęs skristi iš Singapūro į Sidnėjų, dėl variklio gedimo turėjo grįžti į oro uostą ir tūpti avariniu būdu.
Vos pakilęs „Boeing 747-400“ su 412 keleivių saugiai grįžo į Čangio oro uostą, sakė bendrovės atstovė spaudai.
„Lėktuvui vos pakilus, kapitonas susidūrė su problema dėl vieno variklių, – paaiškino ji. – Orlaivis netrukus nutūpė saugiai be incidento.“
Kaip pranešama tinklalapyje channelnewsasia.com, lėktuvo „Boeing 747-400“, kuriuo skrido 412 keleivių, trys lakūnai ir 16 keleivius aptarnaujančių įgulos narių, kapitonas dėl sutrikimo pirmajame variklyje nusprendė grįžti į Singapūrą ir saugiai nutupdė lėktuvą.
Pagal skrydžio planą lėktuvas turėjo išskristi 19.55 val. Singapūro laiku, bet pakilo 20.17 val., o 21.21 val. jis grįžo į Čangio oro uostą.
Keleiviai vėliau pasakojo girdėję panašų į sprogimą garsą bei liepsnas, kylančias iš vieno variklio, praėjus kelioms minutėms nuo pakilimo.
„Matėme liepsnas, kylančias iš variklio“, – sakė vienas keleivių. „Galėjome matyti gana įspūdingą liepsnos pliūpsnį iš variklio“ – sakė kitas. „Buvo trenksmas, ne itin garsus, bet pakankamas, kad patrauktų dėmesį“, – pridūrė trečias.
Panikos nebuvo. Keleiviams buvo nurodyta nuleisti galvas ir būti tokioje pozoje apie 20 minučių. Anot kai kurių keleivių, per 25 minutes buvo atsikratyta didelės dalies degalų ir tik tada lėktuvas buvo nutupdytas.
Šis incidentas jau antras šioje bendrovėje per dvi dienas.
Ketvirtadienį į Sidnėjų pakilęs skristi „Qantas“ aerobusas A380, turėjo skubiai tūpti Singapūre po to, kai sprogo vienas lėktuvo variklis.
„Qantas“ generalinis direktorius Alanas Joyce'as anksčiau sakė, jog, pirminiais duomenimis, nelaimė siejama su „medžiagos broku ar projektavimo klaida“ „Rolls-Royce“ varikliuose, kurių vienas sprogo ketvirtadienį.
Australijos bendrovė po ketvirtadienio avarijos nebeleido skristi nė vienam aerobusui A380.