1991 m. žlugus SSRS, Rusijos oro linijų bendrovė „Aeroflot“ susidūrė su sunkumais, ypač prisitaikydama prie Vakarų verslo normų ir modelių. „Aeroflot“ jau seniai buvo žinoma kaip bendrovė, kurios įgulos yra neaukštos kvalifikacijos ir prastai apmokytos. Todėl „Aeroflot“ nusprendė pradėti naudoti Vakarų šalyse pagamintus orlaivius, kol Rusija pati sugebės pasigaminti modernių orlaivių.
Žinoma, kad kiekvienas perėjimas prie naujos technologijos reikalauja laiko, darbo ir patirties. Priešingu atveju, nelaimingi atsitikimai neišvengiami. Patirtis ir žinios ypač svarbios kritinėse situacijose, kai kyla sumaištis ir šokas. Deja, 1994 m. kovo 23 d. „Aeroflot“ lėktuvo „Airbus A310“, skridusio iš Maskvos į Honkongą, įgula šių žinių ir patirties neturėjo.
1991 m., netrukus po SSRS žlugimo, „Aeroflot“ išsinuomojo penkis „Airbus A310“. Šio lemtingo skrydžio pilotas buvo Andrejus Danilovas, turintis 950 valandų skrydžių patirtį. Antrasis pilotas buvo Igoris Piskarevas, turintis mažiau nei 500 valandų darbo patirtį.
Šiuolaikiniai saugos standartai
Po tragiškų rugsėjo 11-osios įvykių Jungtinėse Amerikos Valstijose galimybė patekti į pilotų kabinas buvo labai apribota. Paprastai į vidų įleidžiami tik pilotai ir techninės priežiūros personalas, jei tam yra rimta priežastis.