Tiesa, nekalbama apie drastiškus skaičius ir grėsmę verslui – prekyba kol kas mažėja keliais procentais.
„Bet kuri nelaimė tautą supurto ir natūralu, kad po tokios tragedijos perdirbėjų eksportas susitraukia. (...) Kol įmonės įsitvirtins kituose tinkluose, reikės bent metų. Tuščių lentynų, kurias kas nors skubėtų užpildyti, šiais laikais nėra“, – sakė bendrovės „Šiaurės vilkas“ generalinis direktorius ir įmonės „Delikatesas“ bendraturtis Vilius Kaikaris.
Bendrovės „Mondelez international“ (buvusi „Kraft Foods“) korporatyvinių reikalų vadovė Baltijos šalims Rasa Bagdonienė taip pat patvirtina, kad pardavimai „Maxima“ tinkle Latvijoje po tragedijos sumažėjo.
„Tačiau pajutome didesnį pirkėjų aktyvumą kituose tinkluose arba individualiose prekybos vietose“, – sakė ji.