Dėvėti apsaugines veido kaukes skatina Italijos sporto žvaigždynas

Į kovą su koronavirusu Italijos valdžia telkia ne tik tradicines priemones, bet ir griebiasi išradingos amunicijos. Absoliuti dauguma šalies gyventojų jau atmintinai moka šventąją taisyklių trijulę: laikytis atstumo, dėvėti apsauginę veido kaukę ir dažnai plauti bei dezinfekuoti rankas. Tačiau ne visi. Būtent šių, nurodymams atsparių, žmonių širdis ir protus valdžia bando pasiekti sporto žvaigždžių pagalba.
C.Ronaldo ir F.Pellegrini
C.Ronaldo ir F.Pellegrini / „Never Give Up“ kampanijos nuotrauka

Ekspertai pastebi, kad susergančių COVID-19 vidutinis amžius Italijoje nukrito iki 40-mečių, o palyginus su pirmąja banga virusas itin plinta jaunimo tarpe. Būtent šios, socialiai aktyviausios ir taisyklėms alergiškiausios kategorijos valdžiai kelia nemenką galvos skausmą.

Nebežinodamas, kaip pasiekti 15–25 metų gyventojų neuronus, Italijos premjeras Giuseppe Conte į pagalbą pasitelkė šalyje žinomus ir šioje amžiaus grupėje didžiausią įtaką turinčius influencerius.

„Never Give Up“ kampanijos nuotrauka/Plaukikė Federica Pellegrini
„Never Give Up“ kampanijos nuotrauka/Plaukikė Federica Pellegrini

Premjero prašymu, būti atsakingiems ir dėvėti kaukę į savo 33 milijonus sekėjų „Instagrame“ jau kreipėsi žymiausia Italijos influencerių pora reperis Federico Leonardo Lucia, geriau žinomas Fedez vardu ir mados pasaulyje žinoma jo žmona Chiara Ferragni.

Tačiau labiausiai viruso paveikti Italijos regionai nusiteikę dar rimčiau. Jie į desantą pasitelkė neblogai spardyti mokančius vyrukus. Labiausiai viruso pliekiama Lombardija spyrį tėškė virusu rugsėjo pabaigoje susirgusio ir per dvi savaites pasveikusio Zlatano Ibrahimovičiaus pagalba.

VIDEO: Zlatanas Ibrahimovićius Lombardijos regiono kamanijoje

„Virusas man metė iššūkį ir aš laimėjau, bet tu nesi Zlatanas, nemesk virusui iššūkio. Naudok galvą ir laikykis taisyklių: atstumas ir kaukė, visada. Mes laimėsime“, – Lombardijos regiono išplatintame vaizdo klipe nuo Milano dangoraižių stogo kalba 39-erių „Milan“ futbolo klubo puolėjas.

Desperatiškai augančios susirgimų kreivės kamuojamas Pjemonto regionas į pagalbą pasitelkė jau kovo mėnesį COVID-19 susirgusį futbolo dievaitį – „Juventus“ klubo pažibą 27 metų Paulo Dybalą.

VIDEO: Paulo Dybala Pjemonto regiono kampanijoje

„Nenuvertinkime šito viruso, galime laimėti tik kaip komanda. Nešiokite kaukę, taip apsaugote save ir kitus. Kartu mes nugalėsime“, – kalba kiek švelnesnio nei Zlatanas būdo „Juventus“ puolėjas, su virusu kovojęs beveik pusantro mėnesio.

Prie kaukių dėvėjimo desanto jau yra prisidėjęs ir ryškiausia futbolo žvaigždė 35 metų Cristiano Ronaldo. „Juventus“ klube žaidžiantis futbolininkas dalyvavo žymiosios Agnelli dinastijos, valdančios kone visą šalies automobilių industriją nuo „Fiat“ iki „Ferrari“, ekscentriškojo atstovo Lapo Elkann socialinėje kampanijoje „Never Give Up“.

„Never Give Up“ kampanijos nuotrauka/Cristiano Ronaldo
„Never Give Up“ kampanijos nuotrauka/Cristiano Ronaldo

Be C.Ronaldo, prie šios socialinės kampanijos, skatinančios ne tik dėvėti apsauginę kaukę, bet ir surinkusios jau daugiau kaip 340 tūkst. eurų Italijos Raudonajam kryžiui, prisijungė visas Italijos sporto žvaigždynas: futbolininkai Gianluigi Buffonas, Alessandro Del Piero, Paolo Maldini, pasaulio rekordininkė plaukikė Federica Pellegrini, pasaulio čempionė fechtuotoja Beatrice Vio, Formulės 1 „Ferrari“ ekipos pilotas Charlesas Leclercas ir net pats Italijos tautinio olimpinio komiteto prezidentas Giovanni Malagò.

„Never Give Up“ kampanijos nuotrauka/Gianluigi Buffonas
„Never Give Up“ kampanijos nuotrauka/Gianluigi Buffonas

Tiesa, Agnelli dinastijos atstovai ir jų valdomos įmonės dalyvauja ne tik socialinėse kampanijose. Automobilių paklausai pandemijos paženklintais 2020 m. kritus kone 40 procentų, du „Fiat“ fabrikai nuo rugpjūčio mėnesio gamina ir apsaugines veido kaukes.

Skaičiuojama, kad vien Italijoje, kur apsauginę veido kaukę privaloma dėvėti tiek uždarose patalpose, tiek atvirame ore, o nusižengusieji baudžiami 400 eurų bauda, kiekvieną dieną reikia apie 40 milijonų apsauginių kaukių. Dabar „Fiat“ fabrikai kasdien pagamina 27 milijonus suaugusiems ir vaikams skirtų chirurginių veido kaukių. Vyriausybė džiaugiasi, kad likusius reikiamus milijonus kaukių pagamina dar bent dvidešimt kitų šalies įmonių, todėl Italija jau beveik šimtu procentu tapo nebepriklausoma nuo Kinijos ir spekuliantų įgeidžių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis