Ši šalis taip pat nurodė pratęsusi lainerio paieška iki ateinančių metų.
MH370 laineris mįslingai dingo 2014 metų kovo 8-osios naktį, skrisdamas iš Kvala Lumpūro į Pekiną. Jame buvo 239 keleiviai ir įgulos nariai.
Tyrėjai laikosi nuomonės, kad lėktuvas nukrito į vandenyną kažkur į vakarus nuo Australijos krantų. Vykdant nuodugnias paieškas, nebuvo aptikta jokių jo pėdsakų, nors buvo rasta daiktų, nesusijusių su tuo laineriu – pavyzdžiui, jūrinių konteinerių.
Tyrėjai patvirtino, kad trys iš nuolaužų, rastų vakarinėse Indijos vandenyno pakrantėse, priklausė orlaiviui MH370.
Be to, buvo užfiksuoti kiti vadinamieji sonaro kontaktai, kurie „neturėjo orlaivių nuolaužoms būdingų požymių“, bet kai kurie jų atrodė esantys pagaminti žmogaus.
Tyrėjai patvirtino, kad trys iš nuolaužų, rastų vakarinėse Indijos vandenyno pakrantėse, priklausė orlaiviui MH370.
Tyrėjai mėgins išsklaidyti abejones, ar tie objektai nėra susiję su MH370, sakoma Australijos transporto saugumo biuro (ATSB), koordinuojančio paieškų operacijas, pranešime.
„Per atstumą iš Kinijos laivo „Dong Hai Jiu 101“ valdomas aparatas (ROV) iš naujo ieškos orlaivio ir tirs teritoriją, pasitelkdamas vaizdo sistemą, ir sonaro kontaktus, kurie buvo užfiksuoti per dvi ankstesnes operacijas“, – sakoma ATSB pranešime.
„Iki šiol žiemiškos oro sąlygos neleido saugiai naudoti ROV aparato, tačiau dabar sąlygos jūroje pagerėjo“, – nurodoma jame.
Agentūra pridūrė, kad prastos oro sąlygos pietinio pusrutulio žiemos metu – nuo birželio iki rugpjūčio – privertė perkelti planuojamą darbų baigimo datą iš gruodžio į kitų metų sausį arba vasarį.
Ištyrinėta jau daugiau kaip 110 tūkst. iš 120 tūkst. kvadratinių kilometrų paieškų teritorijos.
Malaizijos, Australijos ir Kinijos pareigūnai nurodė, kad paieškos, išnaršius dabartinę vietovę, bus nutrauktos, nebent būtų rasta „patikimų naujų įrodymų“, liudijančių apie konkrečią lėktuvo nuolaužų buvimo vietą.