E.Macrono perspėjimas nepasiskiepijusiems gyventojams sukėlė pasipiktinimą

Prancūzijos prezidentas Emmanuelis Macronas trečiadienį sukėlė savo oponentų pasipiktinimą ir sumaištį parlamente, išplatinęs provokuojantį perspėjimą Prancūzijos žmonėms, kad jis darys spaudimą iki šiol nepasiskiepijusiems nuo COVID-19 asmenims, ribodamas jų galimybes svarbiausiose gyvenimo srityse.
Emmanuelis Macronas
Emmanuelis Macronas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Iki šiol apie savo ketinimus siekti antros kadencijos balandžio rinkimuose oficialiai nepaskelbęs E.Macronas sulaukė kritikos iš savo galimų varžovų, kurie jau pradėjo savo rinkimų kampaniją ir apkaltino prezidentą savo pareiškimais peržengus leistiną ribą.

Kilęs skandalas dar labiau atidėjo nagrinėjimą naujo įstatymo, kuriuo siekiama sugriežtinti dėl COVID-19 epidemiologinės padėties taikomus suvaržymus, šalyje registruojant rekordinius naujų užsikrėtimų skaičius ir plintant viruso omikron atmainai.

„Kalbant apie nevakcinuotus, man tikrai norisi juos pasiųsti“, – sakė jis interviu laikraščiui „Le Parisien“, pavartodamas prancūzišką veiksmažodį „emmerder“.

Šis veiksmažodis, kilęs iš žodžio „merde“ (mėšlas), prancūzų kalboje yra laikomas vulgariu žargonizmu.

Tai reikštų „kuo labiau suvaržyti jų prieigą prie socialinio gyvenimo veiklų“, pridūrė Prancūzijos lyderis.

„Mes turime pasakyti (nepasiskiepijusiems)... jūs daugiau negalėsite eiti į restoraną. Jūs daugiau negalėsite išeiti atsigerti kavos, jūs daugiau negalėsite vaikščioti į teatrą. Jūs nebegalėsite eiti į kiną“, – sakė prezidentas.

„Mes ir tai darysime iki galo. Tokia yra strategija“, – pridūrė E.Macronas.

Remiantis vyriausybės pateiktais duomenimis, 91 proc. Prancūzijos pilnamečių gyventojų yra visiškai pasiskiepiję.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis