„Tesla“, „SpaceX“ ir kitų bendrovių vadovas „Twitter“ už 44 mlrd. JAV dolerių nusipirko 2022-ųjų pabaigoje, o praėjusių metų liepą paskelbė apie jo pervadinimą į „X“.
Nors logotipas ir prekės ženklas buvo pakeisti į „X“, domeno vardas iki penktadienio išliko Twitter.com.
„Visos pagrindinės sistemos dabar yra X.com“, – platformoje paskelbė E. Muskas, pasidalindamas balto „X“ logotipo mėlyname apskritime 3D atvaizdu.
Penktadienio rytą užklausos į Twitter.com nukreipė vartotojus į X.com, nors kai kuriose naršyklėse vis dar buvo rodomas senasis domeno vardas.
E. Muskas ne kartą naudojo X raidę savo įmonių prekės ženkle, pradedant 1999 metais, kai bandė sukurti internetinę finansinių paslaugų parduotuvę „X.com“.
Kai nusipirko „Twitter“, sandoriui užbaigti jis įsteigė bendrovę „X Corp“.
Milijardierius yra sakęs, kad nori, jog „X“ taptų superprogramėle, panašia į Kinijoje naudojamą „WeChat“.
Kinų programėlė yra daug didesnė nei „X“, joje apjungtos žinučių ir balso įrašų siuntimo, vaizdo skambučių, socialinių tinklų, mobiliųjų mokėjimų, žaidimų, naujienų, internetinių užsakymų ir kitos paslaugos.
E. Muskas taip pat „X“ diegia dirbtinio intelekto pokalbių robotą „Grok“, kuris šią savaitę pradėtas naudoti Europos Sąjungoje.
Šio verslininko vadovavimas „X“ bendrovei yra vertinamas prieštaringai.
Vienu metu jis atleido tūkstančius darbuotojų, susidūrė su didelėmis techninėmis problemomis ir atkūrė dešiniojo sparno sąmokslo teorijų šalininkų paskyras.
Europos reguliavimo institucijos yra pradėjusios dėl „X“ ir kitų socialinių tinklų tyrimus, baimindamosi dezinformacijos.
Šį mėnesį Briuselis pareikalavo, kad „X“ paaiškintų savo sprendimą sumažinti turinio moderavimo išteklius, ir nustatė įmonei terminą pateikti atsakymą iki gegužės 17 dienos.