„Nors dar per anksti pasakyti, dėl ko atsirado skylė, svarstome dvi galimybes... (jog dėl kažkokios priežasties) įvyko sprogimas viename iš lagaminų ar atsipalaidavo fiuzeliažo plokštė“, – sakė šaltinis naujienų agentūrai AFP.
Pasak jo, sprogimą galėjo sukelti aukšto slėgio konteineris, buvęs lagamine, bet greičiausiai ne bomba.
Kad ir kokia būtų priežastis, pasak šaltinio, 365 keleiviams ir įgulai labai pasisekė, kad išliko gyvi, kai 8 800 metrų aukštyje didžiulio lėktuvo „Boeing 747“ apačioje buvo išmušta trijų metrų skersmens skylė.
Oro bendrovės „Qantas“ bei Australijos Transporto saugumo biuro pareigūnai ir ekspertai šeštadienį atvyko į Manilą ir pradėjo aiškintis incidento priežastis drauge su Filipinų valdžios atstovais.
Po to, kai Australijos žiniasklaida 16 metų senumo lėktuvą pavadino „surūdijusiu kibiru“, bendrovės „Qantas“ vadovas Geoffas Dixonas šeštadienį paneigė, jog skylė lėktuvo korpuse galėjo atsirasti dėl korozijos.
Laikraštis „The Daily Telegraph“ pranešė, kad inžinieriai lėktuve aptiko daug korozijos židinių, kai šiais metais atliko remonto darbus. Tačiau G.Dixonas tvirtino, kad toje vietoje, kur atsirado skylė, t. y. prieš pat dešinįjį sparną, rūdžių nebuvo aptikta.
„Qantas“ istorijoje kol kas nėra užfiksuota lėktuvų katastrofų.