Tas pareigūnas, nepanoręs viešinti savo vardo, dalyvauja Egipto atliekamame tyrime ir asmeniškai apžiūrėjo Kairo lavoninėje laikomas palaikų dalis.
Jis sakė, kad visi 80 palaikų fragmentų, iki šiol atgabentų į Kairą, yra maži ir kad tarp jų „nėra nei vienos kūno dalies, tokios kaip ranka arba galva“.
Šaltinis pridūrė, kad šis faktas gali būti „logiškai paaiškinamas tuo, jog buvo sprogimas“.
"Tačiau negaliu pasakyti, kokia buvo sprogimo priežastis", - pabrėžė jis.
Egipto pareigūnai sakė manantys, kad teroro išpuolis yra labiau tikėtina šios katastrofos priežastis negu techninis gedimas.
Be to, kai kurie aviacijos ekspertai aiškino, kad staigūs orlaivio posūkiai prieš pat sudūžtant, apie kuriuos kalbėjo Graikijos gynybos ministras, galbūt irgi rodo, kad lėktuve įvyko sprogimas arba kad pilotai grūmėsi su užpuolikais. Vis dėlto jokių konkrečių įrodymų iki šiol nerasta.
Kaire leidžiamas nepriklausomas dienraštis "al Watan", antradienį cituodamas neįvardytą teismo ekspertą, nurodė, kad lėktuvas subyrėjo ore, bet dar nenustatyta, ar tai įvyko sprogus bombai, ar dėl kokios nors kitos priežasties.
Tas pareigūnas taip pat sakė, kad iki šiol rastos liekanos yra "ne didesnės negu plaštakos dydžio".
Aukų artimieji antradienį atvyko į Kairo lavoninės teismo medicinos tyrimų departamentą duoti DNR mėginių, pagal kuriuos bus mėginama atpažinti žuvusiuosius, sakė vienas saugumo pareigūnas.
Egiptas į paieškų zoną pasiuntė povandeninį laivą, mėginantį aptikti lainerio juodąsias dėžes, o vienas Prancūzijos laivas prisidėjo prie tarptautinių pastangų surasti lėktuvo nuolaužas bei skrydžio duomenų įrašymo įrenginius.
Šiose paieškose taip pat dalyvauja Jungtinės Karalystės, Kipro, Prancūzijos, Graikijos ir JAV laivai bei lėktuvai.
Visi 66 žmonės, praėjusį ketvirtadienį paryčiais skridę „EgyptAir“ laineriu „Airbus 320“, žuvo, kai lėktuvas nukrito Viduržemio jūroje pakeliui iš Paryžiaus į Kairą.