„The Wall Street Journal“ teigimu, EK dar lapkritį sakė Berlynui sutvarkyti ilgai nesprendžiamas problemas.
Leidinio šaltinių teigimu, EK nustatė, kad LBA jau tada buvo įspėta, kad turi per mažai darbuotojų, todėl nėra deramai patikrinami lėktuvai ir jų įgulos, per mažai atliekama medicininių patikrinimų.
LBA jau tada buvo įspėta, kad turi per mažai darbuotojų, todėl nėra deramai patikrinami lėktuvai ir jų įgulos, per mažai atliekama medicininių patikrinimų.
Apie tinkamą pilotų patikrinimą garsiai imta kalbėti tik po to, kai pilotas Andreas Lubitzas Prancūzijos Alpėse sudaužė lėktuvą su 149 žmonėmis.
„Remdamasi Europos aviacijos saugumo agentūros (EASA) rekomendacijomis, EK kreipėsi į Vokietiją ragindama išspręsti šiuos klausimus. Vokietijos atsakymas komisijai šiuo metu nagrinėjamas“, – teigė EK atstovas spaudai.
LBA atstovė teigė, kad EASA patikrinimus atlieka keletą kartų per metus. Ji pabrėžė, kad LBA atsakė į kritiką ir jos atsakymai šiuo metu yra vertinami.
„Lufthansa“ atstovai teigė, kad A.Lubitzas, mokydamasis pilotų mokykloje, turėjo sunkios depresijos periodą. Tai kelia klausimą, ar pilotų sveikatos būklė yra tinkamai patikrinama.
LBA atstovai teigia neturėję jokios infornacijos apie psichinę šio piloto sveikatą.