„Facebook“ sako per JAV rinkimus blokuosianti užsienio valstybinės žiniasklaidos reklamą

Socialinių tinklų milžinė „Facebook“ trečiadienį pranešė, kad jos platformoje per JAV prezidento rinkimus bus blokuojama užsienio žiniasklaidos reklama, o vartotojai turės galimybę paslėpti visą apmokėtą politinę agitaciją.
Markas Zuckerbergas ir Nickas Cleggas
Markas Zuckerbergas ir Nickas Cleggas / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Tokia žinia nuskambėjo korporacijai susidūrus su augančiu spaudimu dėl jos nesikišimu pagrįsto požiūrio į klaidinančią informaciją ir agresyvią retoriką, įskaitant JAV prezidento Donaldo Trumpo pranešimus. „Facebook“ taip pat kaltinama užmerkus akis į užsienio jėgų kišimąsi į 2016-ųjų prezidento rinkimus.

„Facebook“ pasaulinių reikalų skyriaus vadovas pripažino, kad bendrovė patyrė nesėkmę per kontroversišką ankstesnį balsavimą, per kurį, kaip pripažino pati bendrovė, jos platformoje Rusijos remiamas turinys pasiekė net 126 mln. amerikiečių.

Nickas Cleggas JK dienraščio „Daily Telegraph“ trečiadienį paskelbtame straipsnyje pareiškė, kad bendrovė „rinkimų laikotarpiu blokuos JAV visą kitų šalių valstybinės žiniasklaidos reklamą“.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Nickas Cleggas
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Nickas Cleggas

Visi norintieji platinti platformoje politinę agitaciją turės gauti atitinkamą leidimą, nurodė N.Cleggas. Jis pridūrė, kad nuo kovo iki gegužės „Facebook“ neleido „skleisti daugiau nei 750 tūkst. JAV skirtų politinių reklamų, nes reklamuotojai neužbaigė autorizavimo proceso“.

Pasak jo, socialinės žiniasklaidos milžinė dabar yra įdarbinusi daugiau nei 35 tūkst. žmonių, atsakingų už saugumo klausimus – tai yra triskart daugiau nei prieš ketverius metus.

Atskirai paskelbtoje nuomonėje „Facebook“ įkūrėjas ir vadovas Markas Zuckerbergas teigia per lapkritį vyksiančius rinkimus norįs panaudoti didžiulę savo įmonės aprėptį geriems tikslams.

Grėsmė demokratijai „yra reali ir tebeegzistuojanti, tačiau mūsų sistemos yra labiau pasirengusios nei kada nors anksčiau“.

Skelbdamas apie kampaniją, kuria siekiama įtikinti 4 mln. JAV piliečių atiduoti balsą, „Facebook“ atskleidė, kad sukūrė naują išteklių, kuriame bus saugoma „autoritetinga informacija tokiomis temomis kaip ir kada balsuoti, taip pat rinkėjų registracijos ir balsavimo paštu detalės bei informacija apie išankstinį balsavimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis