Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Gazprom“ pradeda tiesti „Nord Stream 2“ dujomis aprūpinsiantį vamzdyną

Rusijos koncernas „Gazprom“ pradeda tiesti gamtinėmis dujomis būsimą eksporto dujotiekį „Nord Stream 2“ per Baltijos jūrą aprūpinsiantį vamzdyną „Griazovec – KS Slavianskaja“.
„Gazprom“ centrinė būstinė Maskvoje
„Gazprom“ pradeda tiesti „Nord Stream 2“ dujomis aprūpinsiantį vamzdyną / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Šiems metams numatytos investicijos šiam 80 mlrd. kubinių metrų metinio pralaidumo, 870 kilometrų ilgio dujotiekiui, kuris turės aštuonias perpumpavimo stotis, gali būti padidintos nuo 1,6 mlrd. iki maždaug 30 mlrd. rublių (435 mln. eurų), agentūrai „Interfax“ pranešė šaltinis iš koncerno „Gazprom“ vadovybės.

1224 kilometrų ilgio dujotiekis „Nord Stream“ iš Rusijos per Baltijos jūrą iki Vokietijos pradėjo veikti prieš daugiau nei penkerius metus. Pagal Rusijos dujų giganto, kontroliuojančio trečdalį Europos dujų rinkos, inicijuotą „Nord Stream 2“ projektą šio vamzdyno metinis pralaidumas išaugtų dukart iki 120 mlrd. kubinių metrų. Dvi papildomas dujotiekio gijas tikimasi pradėti tiesti 2018-ųjų balandį ir projektą užbaigti iki 2019 metų pabaigos.

„Gazprom“ ir jo partneriai šiame projekte, tarp kurių yra Vokietijos „Wintershall“ ir „Uniper“, Austrijois OMV“, Prancūzijos „Engie“, Didžiosios Britanijos ir Nyderlandų „Dutch Shell“, leidimus tiesti naujas dujotiekio gijas greta jau veikiančių privalo gauti iš Vokietijos, Danijos, Švedijos, Suomijos ir Baltijos šalių.

Pritarimas būtinas ir iš Europos Komisijos, kuri ne kartą atvirai reiškusi abejones dėl „Nord Stream 2“ suderinamumo su Europos Sąjungos energetinio saugumo strategija, siekia mandato deryboms su „Gazprom“ dėl šio projekto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?