„Google“ savo produktuose atsekė Rusijos agentų reklamą

JAV dienraštis „The Washington Post“ praneša, kad Rusijos agentai išleido dešimtis tūkstančių dolerių reklamai įvairiuose „Google“ produktuose, tarp kurių „YouTube“ ir „Google search“.
„Google“
„Google“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Ataskaitoje pranešama, kad technologijos milžinė „Google“ atsekė Rusijos remiamą dezinformacijos kampaniją ir svarsto ar kitą mėnesį pateikti parodymus Kongresui. Socialinės žiniasklaidos kompanijos „Facebook“ ir „Twitter“ jau sutiko duoti parodymus.

„Google“ atsekė rusų buvimą keldama duomenis iš „Twitter“.

„The Washington Post“ ataskaita pagrįsta su tyrimu susipažinusiais neįvardytais šaltiniais.

„Turime griežtą reklamos politiką, kurią sudaro tikslinės politinės reklamos naudojimas ir draudimai naudoti tikslinę reklama rasės ir religijos pagrindu“, – sako „Google“.

„Išsamiai tiriame galimus mėginimus piktnaudžiauti mūsų sistema, dirbame su tyrėjais ir kitomis kompanijos, padėsime tebevykstančiuose tyrimuose“, – toliau sakoma pranešime.

„Facebook“ neseniai su Kongresu pasidalino informacija apie apytiksliai 3 tūkst. Rusijos remtų reklamų.

JAV žvalgybos agentūros padarė išvadą, kad Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas inicijavo dezinformacijos kampaniją, kuria siekta padėti Donaldui Trumpui laimėti rinkimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis