Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Gresia sutriuškinimas: Ukrainoje 72 proc. apsisprendusių rinkėjų ketina balsuoti už V.Zelenskį

Už kandidatą į Ukrainos prezidentus komiką Volodymyrą Zelenskį ketina balsuoti 48,4 proc. piliečių, o už dabartinį šalies vadovą Petro Porošenką – 17 procentų, rodo antradienį paskelbti vienos apklausos rezultatai.
Petro Porošenka ir Volodymyras Zelenskis
Petro Porošenka ir Volodymyras Zelenskis / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Remiantis praėjusią savaitę Kijevo tarptautinio sociologijos instituto atliktu tyrimu, 17,9 proc. respondentų dar neapsisprendė, už ką balsuos, 1,6 proc. ketina sugadinti balsalapius, 6,3 proc. nesiruošia dalyvauti rinkimuose, o dar 8,8 proc. nesutiko atsakyti į šį klausimą.

Taigi, iš viso 72,2 proc. balsuoti besirengiančių ir apsprendusių apklaustųjų planuoja atiduoti balsą už V.Zelenskį ir 25,4 proc. – už P.Porošenką.

57,2 proc. respondentų įsitikinę, kad V.Zelenskis taps naujuoju prezidentu, o 14,1 proc. pranašauja pergalę P.Porošenkai.

Iš viso 42,7 proc. etninių ukrainiečių pareiškė paremsiantys komiką, o 23,3 proc. – dabartinį prezidentą.

Maždaug pusė dvikalbių bei rusakalbių ukrainiečių ir etninių rusų ketina balsuoti už V.Zelenskį, o apytiksliai dešimtadalis šių grupių atstovų – už P.Porošenką.

Beveik pusė apklaustųjų laiko save etniniais ukrainiečiais, maždaug po 20 proc. – rusakalbiais ir dvikalbiais piliečiais ir beveik 5 proc. – rusais.

Interviu metodu buvo apklausta per 2 tūkst. pilnamečių respondentų iš beveik 130 Ukrainos gyvenviečių. Luhansko ir Donecko srityse apklausa buvo atliekama tik Kijevo kontroliuojamose teritorijose.

Antrasis rinkimų turas numatytas balandžio 21 dieną. Pirmąjį balsavimo ratą užtikrintai laimėjo V.Zelenskis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?