Gynybos milžinės „Leonardo“ ir „Rheinmetall“ pristatė bendrą bendrovę

Italijos gynybos milžinė „Leonardo“ ir Vokietijos ginklų gamintoja „Rheinmetall“ antradienį pristatė naują bendrą įmonę, kuri kurs karinę įrangą italų pajėgoms.
„Rheinmetall“ logotipas / Thomas Banneyer / dpa/picture-alliance
„Rheinmetall“ logotipas / Thomas Banneyer / dpa/picture-alliance

Abi gamintojos valdys po 50 proc. šios naujos Italijoje įsikursiančios bendrovės „Leonardo Rheinmetall Military Vehicles“ (LRMV) akcijų. Skelbiama, kad bendrovė veiklą pradės kitų metų pradžioje.

Pirmasis jų tikslas – sukurti naują tanką, kuris turėtų pakeisti dabar naudojamą „Ariete“. Manoma, jis bus pagamintas „Rheinmetall“ kūrinio „Panther KF51“ pagrindu.

„Kuriame naują sunkiasvorę Europos tankų gamybos įmonę“, – išplatintame pranešime nurodė „Rheinmetall“ vadovas Arminas Pappergeris.

Jis teigė: „Pirmiausia orientuojamės į Italijos rinką, tačiau ieškosime ir kitų šalių partnerių, kurioms ateityje reikės modernizuoti savo kovos sistemas.“

„Leonardo“ vadovas Roberto Cingolani pridūrė: „Tai svarbus žingsnis kuriant Europos gynybos sistemą, pagrįstą specializuotomis bendromis platformomis.“

„Rheinmetall“ ir „Leonardo“ siekia kurti naujausias technologijas, galinčias konkuruoti tarptautiniu lygiu“, – teigė R.Cingolani.

Įmonė taip pat dirbs prie naujos „Lynx“ platformos, skirtos šarvuotosios pėstininkų kovos sistemos (AICS) programai.

„Taip pat planuojama kurti ir gaminti kitas šios šeimos transporto priemones, pavyzdžiui, gelbėjimo, inžinerines ir tiltus tiesiančias transporto priemones“, – sakoma išplatintame pranešime.

Teigiama, kad 60 proc. darbų bus atliekami Italijoje, o naujoji įmonė įsikurs šalies sostinėje ir Specijoje. Darbus lygiomis pasidalins „Leonardo“ ir „Rheinmetall“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis