Visas bendrovės pranešimas publikuojamas portale „Морской бюллетень“. Pranešime rašoma:
Laivas su šaldytų žuvų kroviniu iš Islandijos į Klaipėdos uostą Lietuvoje išplaukė lapkričio 9 d. Lapkričio 11 d. vakare laivas pateko į 9 balų audrą. Kapitonas, siekdamas užtikrinti žmonių, krovinio ir laivo saugumą, buvo priverstas mažinti greitį ir keisti kursą.
Lapkričio 12 d. dėl smarkaus bangavimo dešniojo borto link pasislinko apie 30–40 palečių su kroviniu. Dėl to laivas maždaug 8 laispniais pasviro (kritinis pasvirimas šiam laivui – 28 laispniai).
Kai tik buvo pastebėtas pasvirimas, greitis buvo sumažintas iki minimalaus saugaus greičio, pakeistas kursas, įgula susisiekė su bendrove. Buvo nuspręsta išmesti inkarą įlankoje greta Orknej salų. Tai padaryta tam, kad būtų galima laivą ištiesinti perkraunant pasislinkusį krovinį.
Joks kuro siurblys nebuvo sugedęs. Greičiausiai ši informacija buvo neteisingai interpretuota pakrantės apsaugos. Nelaimės signalų niekas neperdavė ir gelbėtojų niekas nekvietė, kadangi visi laivo mechanizmai dirba. Nebuvo jokio įrangos gedimo. Todėl mes nesuprantame, iš kur tokia informacija atsirado.
Laivui išmetus inkarą, įgula patikrino laivą. Nė į vieną triumo skyrių vanduo nesiveržia. Krovinys nenukentėjo.
Laivu įgulai buvo leista 10 valandų pailsėti. Vėliau įgula pradėjo krovinio perkėlimo darbus.
Sekmadienį vakare beveik visos pasilinkusios paletės su kroviniu jau buvo grąžintos į vietą, laivas jau nepasviręs. Įgula sutvirtins krovinį ir maždaug po 5–8 valandų laivas tęs kelionę į paskirties uostą.
Gelbėtojų laivas prie mūsų refrežeratoriaus priplaukė savo inciatyva ir vadovaudamasis geriausiomis jūrinėmis tradicijomis. Kartojame: pavojus žmonių gyvybėms nebuvo ir nėra. Įgulos veiksmus galima įvertinti kaip atliktus laiku ir profesionalius.
Remiantis portalo marinetraffic.com duomenimis, pirmadienio rytą „Antigone Z“ vis dar stovėjo greta Škotijos krantų. Prie jo budi Didžiosios Britanijos pakrantės apsaugos laivas „Anglian Sovereign“.