Ieškomi nindzės: Japonija negali įtikti turistams dėl karių trūkumo

Japonija susiduria su dideliu legendinių karių-nindzių trūkumu. Auganti šalies turizmo rinka sukūrė tuzinus teminių atrakcionų parkų, restoranų ir kitų lankytinų vietų, todėl joms vis sunkiau pritraukti netgi visiškai „pradedančiąsias“ nindzes, turinčias paprasčiausius įgūdžius, rašo „The Telegraph“.
Nindzių festivalis
Nindzių festivalis / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Tarp nindzei reikalingų įgūdžių – miklumas mėtant žvaigždutes, valdant kardus, taip pat ir pasirengimas kovoti be ginklų, akrobatika, slapstymosi ir pirmosios pagalbos įgūdžiai.

„Užsienio turistų, lankančių Japoniją, skaičius didėja, todėl nindzių, kaip trokštamo turizmo objekto, vertė išaugo“, – tikina Takatsugu`as Aokis, Nagojoje įsikūrusios reklamos agentūros „Sankosha“ nindzių rinktinės vadybininkas.

Jis pažymėjo, kad nindzės turi daug galimybių įsidarbinti, kadangi jų pasirodymai visoje šalyje tapo itin populiarūs.

Dabartinis nindzių badas yra priešinga tendencija, palyginti su 2016 metais, kai į vienos nindzės darbo vietą pretendavo 230 žmonių iš viso pasaulio.

29-erių metų amerikietis Chrisas O'Neillas buvo vienas iš septynių asmenų, kuriems anksčiau buvo pasiūlyta prisijungti prie nindzių būrio „Aichi“ vietovėje, siekiant paskatinti turizmą. Nindzės turi dirbti šešias dienas per savaitę ir per mėnesį uždirba apie 1800 eurų.

Šiemet agentūra gavo tik 22 pretendentų paraiškas, nepaisant to, kad paraiškų teikimo terminas buvo pratęstas. Pretendentų netgi nereikalaujama mokėti japonų kalbos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų