Ignas Staškevičius pažadėjo, kad bendrovėje bus atlikta esminių pakeitimų.
„Aš atsiprašau už tai, kad kompanija padarė ne viską, kad būtų išvengta prekybos centro Zuolitūdėje griūties. Tikrai labai gaila, kad „Maxima“ nesugebėjo išgelbėti pirkėjų, prekybos centro lankytojų ir gelbėtojų. Atsiprašau dėl mūsų veiksmų, dėl neteisingos komunikacijos ir pasisakymų praėjusią savaitę“, – sakė I.Staškevičius žurnalistams.
Aš atsiprašau už tai, kad kompanija padarė ne viską, kad būtų išvengta prekybos centro Zuolitūdėje griūties.
Jis pripažino, kad Latvijos žmonės dabar išgyvena sunkų metą. Ir prie to yra prisidėjęs tinklas „Maxima“.
„Padarysime viską, kad užtikrintume prekybos centrų saugumą, gerinsime pardavėjų darbo sąlygas“, – sakė I.Staškevičius. Jis pridūrė, kad „Maxima“ darbuotojai turi gauti deramą atlygį ir darbuotis palankioje aplinkoje.
„Darbuotojų atlyginimai bus peržiūrėti. Pastebėta algų neatitikimų. Tačiau „Maxima“ šia prasme nėra kuo nors išskirtinė Latvijos rinkoje. Norint pritraukti geriausią darbo jėgą, svarbu ne tik gera alga, bet ir bendravimo kultūra, kitos vertybės“, – sakė „Maxima“ Krizės valdymo grupės vadovas.
I.Staškevičius pažadėjo nuo šiol pats asmeniškai kontroliuoti vidinę „Maximos“ darbuotojų kultūrą.
„Manau, kad naujas pavadinimas nieko nepakeistų. Jei kompanija pasirinktų naują logotipą, žmonės ilgą laiką vis tiek prisimintų seną. Svarbu keisti požiūrį. Labai svarbus ir įmonės šūkis, kurį pakeisime“, – sakė I.Staškevičius.
Kalbėdamas apie evakuacijos problemas, I.Staškevičius prasitarė, kad įmonėje, ko gero, buvo įprasta ignoruoti signalizacijos kauksmą.
„Tačiau, net jei aliarmas ir netikras, reikia jį vertinti rimtai. Reikia išmokti tragedijos pamokas“, – apibendrino „Maxima“ atstovas.
Plačiau apie lapkričio 21-osios tragediją Rygoje skaitykite čia.