Daugybė nepabūgusių žvarbių orų maldininkų prieš patekant saulei susirinko prie upės krantų šiauriniame Haridvaro mieste ir jo apylinkėse, kad pasinertų Gangos, kuri hinduistams yra tekanti dieviškoji Motina, vandenyje.
Į tą miestą plūdo žmonės iš visos šalies: šeimos ir poros, turtingi ir vargšai, verslininkai ir žemdirbiai, taip pat šventieji atsiskyrėliai sadhūs, dėvintys oranžinius apdarus.
Mažesnės apsiprausos ceremonijos vyko palei visą Gangą.
Rytinėje Vakarų Bengalijos valstijoje septyni piligrimai, tarp jų vienas vaikas, buvo mirtinai suspausti kilus panikai minioje, kai šimtai maldininkų plūstelėjo į keltą, kuris juos turėjo nuplukdyti į apsiprausos vietą Gangasagaro saloje, esančioje Gangos žiotyse.
Per tris mėnesius vykstančią Kumbhamelos (puodynės sambūrio arba mugės) šventė, kuri kas treji metai pakaitomis vyksta keturiuose Indijos šventuosiuose miestuose, uoliems induistams suteikia galimybę nusiplauti savo nuodėmes ir ištrūkti iš karminio gyvenimo bei atgimimo rato.
Šios apeigos susijusios su mitu apie nemirtingumo gėrimo (amritos) puodynę (kumbhą), kurią dievai ir jų priešininkai demonai – asurai išgavo plakdami pieno vandenyną. Puodynę iš pradžių užgrobė asurai, tačiau Indros sūnus Džajanta pasivertęs paukščiu ją paveržė, ir prasidėjo 12 dienų trukusios gaudynės, kurių metu 4 amritos lašai nutiško Prajage (dabartiniame Alahabade), Haridvare, Udžaine ir Nasike.
Kumbhamelos šventė pagal mastą išsiskiria netgi Indijoje, kurioje vyksta daug kitų masinių švenčių.
Ketvirtadienį keli milijonai žmonių dalyvaus pirmojoje iš keturių vadinamosios karališkosios apsiprausos dienų, tačiau per ateinančias 12 savaičių milžiniškoje Haridvare įsikūrusioje piligrimų stovykloje pabuvos dar milijonai maldininkų.
„Jeigu šiuo laikotarpiu apsiprausite, jūsų siela bus apvalyta ir būsite išvaduoti nuo ligų“, – sakė profesionalus astrologas Sushantas Rajas, ką tik išlipęs iš upės.
„Vanduo apvalo, o jo galia yra didesnė ankstyvą rytą“, – pridūrė jis.