Nuotraukose iš įvykio vietos šiaurinėje Utar Pradešo valstijoje buvo matyti gelbėtojai ir vietos žmonės, užsilipę ant sulamdytų nuvirtusių vagonų ir mėginantys ištraukti įstrigusius keleivius. Iš viso nuo bėgių nulėkė 14 vagonų.
„23 žmonės žuvo, o dar 64 yra sužeisti ... Gelbėjimo ir pagalbos operacijos tęsiasi“, – naujienų agentūrai AFP sakė Muzafarnagaro rajono, kuriame įvyko nelaimė, magistrato teismo pareigūnas G.S.Priyadarshi.
Įvykio vietoje vienas policininkas sakė, kad į ligonines buvo nuvežta 50 žmonių.
„Bandome ištraukti iš vagonų įstrigusius žmones“, – AFP sakė aukšto rango policijos pareigūnas Jitenderas Kumaras.
Šioje didžiulėje šalyje traukiniai tebėra pagrindinė tolimojo susisiekimo priemonė, bet geležinkeliai prastai finansuojami ir prižiūrimi, tad neretai įvyksta pražūtingų avarijų.
Federalinė vyriausybė skubiai atsiuntė dešimtis gelbėtojų su specialia įranga ir dresuotais šunimis.
Geležinkelių atstovas Neerajas Sharma sakė, kad „Kalinga Utkal Express“ maršruto traukinio, kursuojančio tarp Haridvaro ir Purio miestų, avarija įvyko apie 17.45 val. vietos (15.15 val. Lietuvos) laiku netoli Khataulio miestelio.
Tai dar viena nelaimė, ištikusi daugiausiai gyventojų turinčią Indijos valstiją. Vos prieš savaitę dešimtys vaikų mirė ligoninėje, kurioje pritrūko deguonies.
Premjeras Narendra Modi tviteryje išreiškė užuojautą žuvusiųjų šeimoms ir patikino dėl visos galimos pagalbos.
Šioje didžiulėje šalyje traukiniai tebėra pagrindinė tolimojo susisiekimo priemonė, bet geležinkeliai prastai finansuojami ir prižiūrimi, tad neretai įvyksta pražūtingų avarijų.
Pernai per panašią nelaimę Utar Pradeše žuvo 146 žmonės.
Vyriausybės 2012 metų ataskaitoje nurodoma, kad kasmet Indijos geležinkeliuose žūsta beveik 15 tūkst. žmonių. Tai buvo pavadinta metinėmis „žudynėmis“.
Vyriausybė yra pažadėjusi per penkerius metus investuoti 137 mlrd. JAV dolerių į geležinkelių modernizaciją, kad šis susisiekimo tinklas taptų saugesnis, greitesnis ir veiksmingesnis.