Jūrų reikalų ministro pavaduotojas Ridwanas Djamaluddinas sakė žurnalistams, kad toje pačioje vietoje jūros dugne taip pat rasta kai kurių iš 189 katastrofos aukų palaikų.
„Šį rytą gavome patvirtinimą iš Nacionalinio transporto saugumo komiteto pirmininko“ apie rastą lėktuvo antrąją juodąją dėžę, pridūrė R.Djamaluddinas.
Ši sėkmė gali paspartinti katastrofos priežasčių tyrimą.
Indonezijos karinių jūrų pajėgų Vakarų laivyno atstovas pulkininkas leitenantas Agungas Nugroho sakė, kad narai, naudodamiesi modernia įranga, rado juodąją dėžę nugrimzdusią 8 metrus į dumblą jūros dugne. Jūros gylis lėktuvo sudužimo vietoje – apie 30 metrų.
Tik du mėnesius eksploatuotas laineris „Boeing 737 MAX 8“ spalio 29 dieną nukrito Javos jūroje tuojau po pakilimo iš Džakartos oro uosto. Per šią katastrofą žuvo visi lėktuvu skridę žmonės.
Skrydžio duomenų įrašymo įrenginys buvo rastas praėjus kelioms dienoms po sudužimo. Ištyrus jame išlikusią informaciją paaiškėjo, kad lainerio greičio matuoklis netinkamai veikė per paskutiniuosius keturis jo skrydžius.
Jeigu pokalbių įrašymo įrenginys nepažeistas, jis gali suteikti vertingos papildomos informacijos tyrėjams.
„Lion Air“ lainerio sudužimas buvo didžiausia aviakatastrofa Indonezijoje nuo 1997 metų, kai 234 žmonės žuvo netoli Medano sudužus bendrovės „Garuda“ lėktuvui. 2014 metų gruodį į jūrą nukritus iš Surabajos į Singapūrą skridusiam bendrovės „AirAsia“ lėktuvui žuvo visi 162 jame buvę žmonės.
„Lion Air“ yra viena iš jauniausių Indonezijos oro bendrovių, bet ji sparčiai plėtėsi ir skraidina keleivius dešimtimis vidaus bei tarptautinių maršrutų. Ji aktyviai plečia veiklą Pietryčių Azijoje – sparčiai augančiame regione, turinčiame daugiau kaip 600 mln. gyventojų.