Pasak ministro, kalbėjusio Džakartoje, laineris sudužo, nes kilo pavojingai statmena trajektorija – kaip karinis lėktuvas. Anot I.Jonano, „AirAsia“ lėktuvas per minutę kilo 1 828 m. Tai ir buvo pagrindinė katastrofos priežastis.
Lėktuvui sudužus 2014 m. gruodžio 28 d. pakeliui iš Surabajos į Singapūrą, žuvo visi keleiviai ir įgula.
Lainerio „Airbus A320-200“ įgula, kaip manyta anksčiau, patyrė rimtų sunkumų dėl artėjančios audros su žaibais. Pilotai skrydžių centro prašė leidimo keisti skrydžio aukštį, bet jo negavo. Po to laineris dingo iš radarų.
Žuvusiųjų kūnai vis dar traukiami iš lėktuvo nuolaužų, gulinčių jūros dugne. Lėktuvo juodosios dėžės, kuriose užfiksuoti pilotų pokalbiai, ištrauktos praėjusią savaitę.
Sausio 28 d. Indonezijos valdžia išplatins išsamią ataskaitą apie šią katastrofą.