Frankfurto prie Oderio savivaldybė tikisi, kad įvedus naują tarpvalstybinį tramvajaus maršrutą miestas papildomai sulauks 20 tūkst. keleivių. Miesto tarybos atstovas Fredas Bernau teigia, kad Frankfurtui, turinčiam tik 60 tūkst. gyventojų, Slubica bus kaip dar vienas miesto rajonas.
Tikimasi, kad tarp dviejų valstybių nutiesus naują tramvajaus liniją suaktyvės komercinė veikla, be to, Lenkijos studentai, kurie studijuoja Europos universitete „Viadrina", galės lengviau pasiekti Frankfurto centrą. Be to, pertvarkius bėgius pavyks sutaupyti lėšų rekonstruojant tramvajaus kelio kilpą Frankfurto Lebuzerio priemiestyje, nes bėgiai bus tiesiami tiesiai į Slubicą.
Šiuo projektu džiaugiasi ir lenkai, kurie taip pat tikisi gauti naudos iš naujos linijos. Jie laukia Vokietijos sirgalių Slubicos stadione ir vokiečių klientų golfo klube. Be to, Slubicos gyventojai galės lengvai pasiekti Frankfurto centrinę stotį, iš kur išvyksta traukiniai į Berlyną.
Anksčiau buvo planuota, kad ši tramvajaus linija bus tiesiama tik už Europos Sąjungos (ES) pinigus. Tačiau dabar jau žinoma, kad ES išgalės skirti tik 85 proc. reikalingų lėšų. Tačiau abiejų miestų municipalitetai nusiteikę optimistiškai, nes dar bus įvestas ir naujas autobusų maršrutas. Tikimasi, kad kasdien juo naudosis apie 4 tūkst. keleivių.
Tačiau kai kurie ekspertai mano, kad tramvajaus linijos tiesimas per Vokietijos ir Lenkijos sieną gali kiek užtrukti, nes visus numatomus darbus turi palaiminti Berlynas ir Varšuva.
Jei kai kuriems lenkams ši tarpvalstybinė tramvajaus linija atrodo kiek netikėta, vokiečiai ją laiko dėsninga ir savaime suprantama. Mat iki 1945 metų Slubica buvo Frankfurto prie Oderio dalis.