Ispanijos lyderis ragina taupant energiją atsisakyti kaklaraiščių

Ispanijos premjeras Pedro Sanchezas paprašė vyriausybės pareigūnų ir privačiojo sektoriaus darbuotojų energiją tausoti atsisakant ir tokių dalykų kaip kaklaraištis.
Pedro Sanchezas
Pedro Sanchezas / ZUMAPRESS / Scanpix nuotr.

Spaudos konferencijoje pasirodęs su baltais marškiniais prasegta apykakle ir mėlynu švarku, P.Sanchezas paaiškino, kad šiek tiek oficialumo atsisakė ne dėl papročio penktadieniais rengtis kasdieniškiau, o norėdamas mažinti komunalinių paslaugų vartojimą. Jis nesakė, kaip atsisakant kaklaraiščių galima sutaupyti energijos.

„Norėčiau atkreipti jūsų dėmesį, kad esu be kaklaraiščio. Tai reiškia, kad visi galime taupyti kalbant apie energiją“, – sakė jis, sušaukęs spaudos konferenciją vyriausybės metų darbui apibendrinti.

Premjeras sakė skatinantis savo ministrus ir valstybės pareigūnus „nenešioti kaklaraiščio, jei tai nebūtina“.

Ispanijoje jau daugiau kaip mėnesį tvyro karščiai, oro temperatūra dažnai viršija 40 Celsijaus laipsnių. Vyriausybė ragina žmones mažinti elektros suvartojimą nepiktnaudžiaujant oro kondicionavimu.

Kylančios energijos kainos namų ūkiams ir kompanijoms pastaraisiais mėnesiais, ypač po Rusijos įsiveržimo į Ukrainą, yra opus klausimas Ispanijoje. P.Sanchezas sakė, kad vyriausybė kitą savaitę pristatys naują energijos taupymo planą, bet detalių nepateikė.

Pasak jo, planas parengtas siekiant mažinti sąskaitas už komunalines paslaugas ir energetinę priklausomybę nuo „agresoriaus, [Rusijos prezidento Vladimiro] Putino“.

Birželio mėnesį Ispanija patvirtino ekonominės pagalbos priemonių už daugiau kaip 9 mlrd. eurų, įskaitant mokesčių už elektrą sumažinimą ir vienkartinę 200 eurų išmoką mažas pajamas gaunantiems žmonėms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis