Kaip rašo life.ru, lėktuvo komandos pokalbiai iššifruoti be problemų, nes, pasak katastrofos tyrimo dalyvių, įrašo juostelė nėra pažeista.
„Pokalbis nutrūksta po to, kai vienas iš pilotų sušunka: „Užsparniai, sūka! Vade, krentam!“ – įrašo fragmentą pacitavo šaltinis.
Pasak jo, antras savirašis įrenginys, kuris fiksavo parametrinius lėktuvo duomenis, kol kas dar nepristatytas į Centrinį karinių oro pajėgų mokslinį tyrimų centrą, tad kol kas nėra aišku, kada prasidės jo iššifravimas.
Aviacijos ekspertas naujienų portalui life.ru paaiškino, kad lėktuvas, kurio užsparniai ima veikti neteisingai, gali tapti nevaldomas. Pavyzdžiui, vieno sparno užsparniams susiskleidus, o antrojo likus išskleistoje pozicijoje, abiejų sparnų keliamoji galia tampa skirtinga ir lėktuvas ima verstis ant šono, jį suvaldyti tampa labai sunku.
Rusijos gynybos ministerijai priklausęs Tu-154 gruodžio 25-ąją pakilo skrydžiui iš Sočio į Siriją ir netrukus nukrito į Juodąją jūrą. Žuvo 84 lėktuvo keleiviai ir aštuoni ekipažo nariai.