Kaip žinoma, karinis lėktuvas nukrito į jūrą, skrisdamas iš pietinio Mjeiko miesto į Jangoną metu birželio 7 dieną. Šiame lėktuve buvo daugiausia karių žmonos ir vaikai.
Iki šiol iš vandens ištraukti 92 kūnai ir kai kurios lėktuvo nuolaužos. O sekmadienį Mianmaro kariuomenės vadas pranešė, kad vienas karinis laivas iškėlė iš vandens lėktuvo „juodąją dėžę“.
Kiek truks jos duomenų iššifravimas neskelbiama. Paprastai tai trunka nuo kelių dienų iki kelių savaičių.
Lėktuvo nuolaužos buvo aptiktos jūroje netoli Davėjaus miesto. Šis uostamiestis yra maždaug valanda skrydžio į pietryčius nuo Mianmaro sostinės Jangono.
Remiantis kariuomenės vado atstovo pranešimu, ryšys su orlaiviu nutrūko trečiadienį apie 13 val. 35 min. vietos (10 val. 5 min. Lietuvos) laiku, praėjus maždaug pusvalandžiui nuo pakilimo.
Kariuomenė nurodė, kad Kinijoje pagamintą keturių variklių turbosraigtinį lėktuvą Y-8F-200, sovietinio „Antonov An-12“ kopiją, pilotavo pulkininkas leitenantas Nyeinas Chanas. Pranešama, kad jis turėjo daugiau nei 3 tūkst. valandų skrydžių praktikos.
Lėktuvas buvo pradėtas eksploatuoti praėjusių metų kovą ir nuo to laiko ore praleido 809 valandas.
Tai jau ne pirma Mianmaro karinių oro pajėgų orlaivio nelaimė pastaraisiais metais.
Pernai vasarį netrukus po pakilimo prie sostinės Neipido užsiliepsnojus oro pajėgų lėktuvui, žuvo visi keturi juo skridę įgulos nariai.
Dar trys kariuomenės pareigūnai žuvo birželį centriniame Bago rajone, kai karinis sraigtasparnis Mi-2 rėžėsi į kalno šlaitą ir užsidegė.
Nelaimės neaplenkė ir šalies komercinių oro linijų.
Didžiausia pastarųjų metų nelaimė įvyko 2012 metais, kai tūpdamas avariniu būdu 3 km nuo Heho oro uosto užsiliepsnojo oro bendrovės „Air Bagan“ lėktuvas. Per incidentą žuvo vienas lėktuvo keleivis ir kelyje orlaivio parblokštas motociklininkas.