Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Italijoje vandalai sunaikino beveik visas prabangaus pastarųjų metų vyno „Brunello di Montalcino“ atsargas

Per antpuolį Toskanoje (Italija) vandalai sunaikino didelį kiekį prabangaus raudono sausojo vyno „Brunello di Montalcino“. Užpuolikai buvo įsiveržę į rūsį, kur laikytos 2007–2012 metų derliaus atsargos, pranešė „Bloomberg“.
Vyno rūsys
Vyno rūsys / „Scanpix“ nuotr.

Naktį iš gruodžio 2-osios į 3-iąją nežinomi asmenys įsilaužė į vyndarių bendrovės „Case Basse“ rūsį ir atidarė dešimties statinių, kuriose brendo vynas, čiaupus. Vynas „Brunello di Mantalcino“, kuris, prieš išpilstant jį į butelius, ąžuolinėse statinėse laikomas penkerius metus, išbėgo ant grindų. Nusikaltėliai iš rūsio nieko nepagrobė.

Policijos, kurią cituoja „The Guardian“, duomenimis, taip buvo sunaikinta apie 80 tūkst. litrų vyno. Laikraštis „The New York Times“, remdamasis kompanijos „Case Basse“ paskaičiavimais, tvirtina, kad nuostolis – 62 tūkst. litrų vyno, kadangi šiek tiek gėrimo vis dėlto liko statinėse, tačiau didžioji dalis 2007–2012 metų derliaus buvo prarasta.

Bendrovės turtas buvo apdraustas, tačiau jos savininkai kol kas negali tiksliai pasakyti, kokių nuostolių patyrė per išpuolį. Dabar 2006 metų derliaus „Brunello di Montalcino“ vyno butelis pardavinėjamas po 500 eurų. Iš 62 tūkst. litrų vyno buvo galima į rinką patiekti apie 84 tūkst. butelių. Jeigu jų kaina būtų tokia pati, visi kartu jie būtų verti maždaug 42 mln. eurų.

Bendrovės „Case Basse“ savininkas Gianfranco Soldera įsiveržimą į vyno rūsį įvertino kaip „mafijinį aktą“.

„Brunello di Mantalcino“ – vienas iš brangiausių ir labiausiai vertinamų itališkų vynų, gaminamas pagal 1888 metais nustatytą standartą iš „sangiovese brunello“ rūšies vynuogių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?