„Webuild“ ir jos patronuojamoji bendrovė, Jungtinėse Valstijose įsikūrusi „Lane“ pranešė pateikusi amerikiečių pareigūnams lynų tilto koncepcijos pro bono projektą.
Projektą parengė architektas Carlo Ratti (Karlas Ratis) iš Masačusetso technologijos instituto (MIT) ir prancūzų inžinierius konstruktorius Michelis Virlogeux (Mišelis Virložė).
Baltimorės Francis Scotto Key (Frensio Skoto Ki) tiltas sugriuvo kovo 26-ąją, kai į jį rėžėsi didelis konteinerinis laivas. Per tą nelaimę žuvo šeši statybininkai.
Manoma, kad atstatyti tiltą prireiks iki trejų metų.
„Webuild“ pasiūlyme žadama užtikrinti „didžiausią navigacijos saugumą, net ir didesniems laivams“.
Bendrovė teigė, kad, nepaisant apribojimų dėl COVID-19, maždaug per metus padėjo atstatyti Morandžio viaduką Genujoje „be pelno grupei“.
2018 metais sugriuvus šiam viadukui, kuris buvo itin svarbaus greitkelio, jungiančio Prancūziją ir Italiją, dalis, žuvo 43 žmonės, o kartu išryškėjo prasta daugelio šalies infrastruktūros objektų būklė.