Japonijos diplomatijos vadovas prilygino Azijos Ketvertą grupei „The Beatles“

Azijos Ketvertui (angl. The Quad) ieškant būdų, kaip apibrėžti šią grupę, Japonijos užsienio reikalų ministras pasiūlė pavyzdį – grupę „The Beatles“.
Japonijos užsienio reikalų ministras Yoshimasa Hayashi
Japonijos užsienio reikalų ministras Yoshimasa Hayashi / „AP“/„Scanpix“

Aistringas muzikos gerbėjas Yoshimasa Hayashi, penktadienį Naujajame Delyje susitikęs su grupės, kuri laikoma atsvara Kinijai Azijos ir Ramiojo vandenyno regione, kolegomis iš JAV, Australijos ir Indijos, sugretino jų partnerystę su legendiniu muzikantų kolektyvu.

„Tai tarsi grupė, panaši į „The Beatles“. Nariai yra pastovūs ir visada groja kartu (daugiau nei) 10 metų“, – sakė japonas.

„Bet tai gana laisva grupė, todėl net ir būdamas „The Beatles“ nariu, Paulas McCartney gali išleisti solinį albumą“, – pridūrė jis.

Pats Y. Hayashi yra įgudęs pianistas, savo kolegas iš Didžiojo septyneto (G-7) sužavėjęs improvizuotu Johno Lennono dainos „Imagine“ atlikimu, kai 2021 metais jie susitiko gimtajame grupės mieste Liverpulyje.

Ketverto iniciatorius buvo velionis Japonijos ministras pirmininkas Shinzo Abe. Šį demokratinių šalių aljansą Kinija pavadino bandymu ją apsupti.

Tačiau grupės narės neigia priešiškus ketinimus ir pabrėžia, kad jos nėra karinis aljansas, o bendradarbiauja tokiose srityse kaip vakcinų gamyba ir pagalba nelaimių atveju.

JAV valstybės sekretorius Antony Blinkenas – pats gitaristas, išleidęs klasikinio roko įkvėptų dainų – išsakė panašią mintį kaip Y.Hayashi, tik su mažiau alegorijų į muziką.

„Iš tikrųjų į tai žiūrime kaip į kintamą geometriją“, – sakė jis.

„Yra įvairių šalių rinkinių – vieni sudaro neformalius aljansus, kiti laisvesnes partnerystes, kai kurie bendradarbiauja dvišaliu pagrindu, dar kiti – šiek tiek didesnėse grupėse, – teigė A.Blinkenas. – Visa esmė yra įsitikinti, kad esame tinkami tikslui dėl bet kokio konkretaus iššūkio.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis