„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Japonijos kino studija „Toho“ įsigis Šiaurės Amerikos animacijos bendrovę GKIDS

Japonijos pramogų milžinė „Toho“ įsigis JAV animacijos kompaniją GKIDS, antradienį pranešė abi bendrovės.
Žmonės fotografuoja Godzilos galvą prie „Toho“ pastato Tokijuje. / Koji Sasahara / AP
Žmonės fotografuoja Godzilos galvą prie „Toho“ pastato Tokijuje. / Koji Sasahara / AP

Šiuo sandoriu „Toho“ įsigyja pripažintą Šiaurės Amerikos platintoją, kuris nuo savo įkūrimo 2008 metais tapo animacinių filmų kūrimo jėga, ir jo pardavimų operacijų kontrolę.

Kaip menininkų sukurtos animacijos kūrėja ir platintoja, GKIDS pristatė Šiaurės Amerikos žiūrovams tokius pripažintus filmus kaip „Jūros giesmė“ (Song of the Sea), „Maitintoja“ (The Breadwinner) ir „Wolfwalkers“ ir buvo vietinė Japonijos „Studio Ghibli“ katalogo valdytoja.

Be kita ko, GKIDS turėjo Hayao Miyazaki (Hajao Mijadzakio) ir „Studio Ghibli“ filmo „Berniukas ir garnys“ (The Boy and the Heron) platinimo Šiaurės Amerikoje teises. Ši juosta anksčiau šiais metais laimėjo „Oskarą“.

Kompanija skelbia, kad pelnė 13 „Oskaro“ nominacijų už geriausią animacinį filmą.

Tuo metu „Toho“ priklauso tarptautiniu mastu pripažinti prekių ženklai, pradedant „Godzilla“ ir baigiant populiariomis animės franšizėmis, tokiomis kaip „My Hero Academia“ ir „Jujutsu Kaisen“.

Bendrovė tikisi augti ir plėstis už Japonijos ribų ir jau ne vienerius metus bendradarbiavo su GKIDS, kurdama tokius filmus kaip „Orų mergaitė“ (Weathering With You) ir „Spirited Away: Live on Stage“.

„Toho“ prezidentas ir generalinis direktorius Hiro Matsuoka (Hiro Macuoka) pareiškime teigė, kad GKIDS unikali padėtis JAV rinkoje „puikiai dera su „Toho“ stipriosiomis pusėmis ir strategine misija“.

„Ši partnerystė paspartina „Toho“ tikslus teikti pirmenybę animacijai, plėtoti tarptautines rinkas ir remti intelektinės nuosavybės kūrimą, o pasaulinei auditorijai pristatyti išskirtinį japonišką ir animacinį turinį“, – pridūrė jis.

GKIDS įkūrėjas Ericas Beckmanas (Erikas Bekmanas) liks generaliniu direktoriumi, o Dave'as Jesteadtas (Deivas Džestedas) – prezidentu. Abu jie teigė, kad bendrovė ir toliau veiks kaip iki šiol, „tačiau dabar ją rems labai papildanti ir legendinė patronuojančioji bendrovė“.

Finansinės sandorio sąlygos nebuvo atskleistos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“