Socialiniuose tinkluose mafijos atžalos demonstruoja nuotraukas su jachtomis, prabangiais automobiliais, gurmaniškais patiekalais ir kitais sėkmės atributais.
Pavyzdžiui, Palermo mafijos atstovas 28-erių Domenico Palazzotto („Facebook“ jis užsiregistravo kitu vardu) įdėjo nuotraukas, kuriose jis mėgaujasi valgydamas omarą, geria šampaną ir važinėjasi limuzinu. Čia jis taip pat siunčia prakeiksmus policijai ir susirašinėja su kitu vyru, kuris siekia tapti jo klano nariu.
Pareigūnai susidomėjo šiais pranešimais socialiniuose tinkluose. Jie praleido nemažai laiko, bandydami atsekti, kas slypi už išgalvotų „Facebook“ paskyrų ir yra užtikrinti, kad naujosios technologijos padės jiems susekti nusikaltėlius.
Iki šių laikų Sicilijos mafija griežtai laikydavosi konfidencialumo principų. Jie apsikeisdavo informacija tik per susitikimus.
„Cosa Nostra“ Sicilijoje atsirado XIX amžiaus pradžioje, o XX amžiaus pradžioje ji virto tarptautine nusikalstama organizacija, susidedančia iš kelių klanų su labai aiškia hierarchine struktūra.