Jaunoji Sicilijos mafijos karta prabangą demonstruoja „Facebook“

Jaunoji Sicilijos mafijos karta sulaužė iki šiol galiojusias „Cosa Nostra“ slaptumo tradicijas - socialiniame tinkle „Facebook“ išgalvotais vardais skelbia savo nuotraukas ir demonstruoja prabangų gyvenimą, praneša telegraph.co.uk.
Mafija „Facebook“ tinkle
Mafija „Facebook“ tinkle / Nuotr. iš „Facebook“
Temos: 2 Mafija Sicilija

Socialiniuose tinkluose mafijos atžalos demonstruoja nuotraukas su jachtomis, prabangiais automobiliais, gurmaniškais patiekalais ir kitais sėkmės atributais. 

Pavyzdžiui, Palermo mafijos atstovas 28-erių Domenico Palazzotto („Facebook“ jis užsiregistravo kitu vardu) įdėjo nuotraukas, kuriose jis mėgaujasi valgydamas omarą, geria šampaną ir važinėjasi limuzinu. Čia jis taip pat siunčia prakeiksmus policijai ir susirašinėja su kitu vyru, kuris siekia tapti jo klano nariu. 

Nuotr. iš „Facebook“/Mafija „Facebook“ tinkle
Nuotr. iš „Facebook“/Mafija „Facebook“ tinkle

Pareigūnai susidomėjo šiais pranešimais socialiniuose tinkluose. Jie praleido nemažai laiko, bandydami atsekti, kas slypi už išgalvotų „Facebook“ paskyrų ir yra užtikrinti, kad naujosios technologijos padės jiems susekti nusikaltėlius. 

Iki šių laikų Sicilijos mafija griežtai laikydavosi konfidencialumo principų. Jie apsikeisdavo informacija tik per susitikimus. 

„Cosa Nostra“ Sicilijoje atsirado XIX amžiaus pradžioje, o XX amžiaus pradžioje ji virto tarptautine nusikalstama organizacija, susidedančia iš kelių klanų su labai aiškia hierarchine struktūra. 

Nuotr. iš „Facebook“/Mafija „Facebook“ tinkle
Nuotr. iš „Facebook“/Mafija „Facebook“ tinkle

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų