„Su amerikiečiais turime jų PW1400G variklių tiekimo sutartį. Tačiau patys esame sukūrę ir jau išbandę variklį PD-14. Jie būtų montuojami į MS-21, jei „Pratt & Whitney“ atsisakytų tiekimo įsipareigojimų“, – pabrėžė jis, atsakydamas į žurnalistų klausimą, JAV sankcijos turės įtakos MS-21 lėktuvų aprūpinimui varikliais.
Atsakydamas į klausimą, kokių dar keblumų dėl Vakarų sankcijų Rusijai gali kilti rengiantis MS-21 serijinei gamybai, S.Čemezovas pareiškė: „Manau, kad tai mažai tikėtina. Didžiąją dalių dalių šiemet lėktuvams gaminame patys. Be to, sankcijos nekliudo kreiptis į tiekėjus iš tų pasaulio regionų, kurie mielai bendradarbiauja su Rusija“.
Kaip jau buvo skelbta, Rusija dėl JAV sankcijų buvo priverta MS-21 lėktuvų serijinės gamybos pradžią atidėti metams iki 2020-ųjų pabaigos, nes nebegauna kai kurių būtinų kompozitinių medžiagų, ir priversta jas skubiai kurti bei gaminti pati.
MS-21 – pirmasis posovietinėje Rusijoje sukurtas vidutinio nuotolio keleivinis orlaivis – pirmąkart į orą pakilo 2017-ųjų gegužę.
Lėktuvą sukūrusi valstybės korporacija planuoja gaminti trijų modifikacijų MS-21 – daugiau kaip 200, 180-200 ir 150 keleivių.
Iki šiol pagaminti trys MS-21-300 prototipai.