Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

JAV gali netiekti variklių naujiesiems Rusijos oro laineriams MS-21

JAV variklių gamintojas „Pratt & Whitney“ neatšaukė planų aprūpinti varikliais naujuosius Rusijos vidutinio nuotolio reisų keleivinius lėktuvus MS-21, pareiškė Rusijos valstybės korporacijos „Rostech“ vadovas Sergejus Čemezovas.
Keleivinis lėktuvas MS-21
Keleivinis lėktuvas MS-21/Asociatyvinė nuotr. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Su amerikiečiais turime jų PW1400G variklių tiekimo sutartį. Tačiau patys esame sukūrę ir jau išbandę variklį PD-14. Jie būtų montuojami į MS-21, jei „Pratt & Whitney“ atsisakytų tiekimo įsipareigojimų“, – pabrėžė jis, atsakydamas į žurnalistų klausimą, JAV sankcijos turės įtakos MS-21 lėktuvų aprūpinimui varikliais.

Atsakydamas į klausimą, kokių dar keblumų dėl Vakarų sankcijų Rusijai gali kilti rengiantis MS-21 serijinei gamybai, S.Čemezovas pareiškė: „Manau, kad tai mažai tikėtina. Didžiąją dalių dalių šiemet lėktuvams gaminame patys. Be to, sankcijos nekliudo kreiptis į tiekėjus iš tų pasaulio regionų, kurie mielai bendradarbiauja su Rusija“.

Kaip jau buvo skelbta, Rusija dėl JAV sankcijų buvo priverta MS-21 lėktuvų serijinės gamybos pradžią atidėti metams iki 2020-ųjų pabaigos, nes nebegauna kai kurių būtinų kompozitinių medžiagų, ir priversta jas skubiai kurti bei gaminti pati.

MS-21 – pirmasis posovietinėje Rusijoje sukurtas vidutinio nuotolio keleivinis orlaivis – pirmąkart į orą pakilo 2017-ųjų gegužę.

Lėktuvą sukūrusi valstybės korporacija planuoja gaminti trijų modifikacijų MS-21 – daugiau kaip 200, 180-200 ir 150 keleivių.

Iki šiol pagaminti trys MS-21-300 prototipai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas