09 05 /12:05

Pričiupo Rusiją dėl 10 mln. dolerių: propagandinis kanalas RT kišosi į JAV prezidento rinkimus

Jungtinės Valstijos trečiadienį pateikė kaltinimus dviem Rusijos naujienų kanalo RT darbuotojams ir įvedė sankcijas redaktorėms, kaltindamos juos siekiu daryti įtaką 2024 metų JAV prezidento rinkimams. Rusija įtakos kampanijai skyrė 10 mln. JAV dolerių.
Margarita Simonian
Margarita Simonian / Stopkadras

Generalinis prokuroras Merrickas Garlandas taip pat paskelbė, kad konfiskuoti 32 interneto domenai, kaip įtariama, naudoti kampanijai, kuria siekta užtikrinti Rusijos pageidaujamą JAV rinkimų rezultatą – anot JAV pareigūnų, respublikono Donaldo Trumpo pergalę.

„Netoleruojame autoritarinių režimų bandymų išnaudoti mūsų demokratinę valdymo sistemą“, – sakė M.Garlandas Teisingumo departamento kovos su grėsmėmis rinkimams darbo grupės posėdyje.

„Nepaliaujamai agresyviai priešinsimės ir žlugdysime Rusijos ir Irano, taip pat Kinijos ar kitų užsienio piktavalių bandymus kištis į mūsų rinkimus“, – kalbėjo jis.

Tarp 10 asmenų ir dviejų subjektų, kuriems Iždo departamentas paskelbė sankcijas, yra valstybės finansuojamos RT vyriausioji redaktorė Margarita Simonian ir jos pavaduotoja Jelizaveta Brodskaja.

Iždo departamentas teigė, kad M.Simonian buvo „pagrindinė Rusijos vyriausybės piktybinių pastangų daryti įtaką figūra“, o J.Brodskaja „atsiskaitinėjo Rusijos prezidentui (Vladimirui) Putinui ir kitiems vyriausybės pareigūnams“.

M.Garlandas nurodė, kad Niujorke dėl pinigų plovimo ir Užsienio agentų registracijos akto pažeidimo apkaltinti du RT darbuotojai – 31 metų Kostantinas Kalašnikovas ir 27 metų Jelena Afanasjeva.

Jie kaltinami pervedę 10 mln. dolerių (apie 9 mln. eurų) Tenesyje įsikūrusiai bendrovei, kuri naudojosi socialinių tinklų nuomonės formuotojais, kad „kurtų ir platintų JAV auditorijai turinį su užslėptais Rusijos vyriausybės pranešimais“, sakė M.Garlandas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis