JAV televizijos žvaigždė pripažino išgalvojęs pavojingą incidentą Irako kare

Populiarus JAV televizijos žinių pranešėjas Brianas Williamsas trečiadienį pripažino, kad jo daug sykių pasakota istorija, kaip 2003 metais per invaziją Irake buvo apšaudytas sraigtasparnis, kuriuo jis skrido, yra melaginga.
TV-NBC-Williams Apology.JPEG-02492
JAV televizijos žinių pranešėjas Brianas Williamsas / „Scanpix“/AP nuotr.

B.Williamsas, vakaro naujienų laidos „NBC Nightly News“ pranešėjas, prisipažino, kad iš tikrųjų nebuvo sraigtasparnyje „Chinook“, į kurį pataikė raketinio granatsvaidžio sviedinys, ir kad jis į incidento vietą atskrido vėliau kitu sraigtasparniu.

„Suklydau, prisimindamas įvykius prieš 12 metų, – sakė B.Williamsas per laidą tiesioginiame eteryje. – Noriu atsiprašyti. Sakiau, kad skridau orlaiviu, kuris buvo pašautas iš raketinio granatsvaidžio. Iš tiesų buvau iš paskos skridusiame orlaivyje.“

Per trečiadienio vakarą rodytą „NBC Nightly News“ laidą B.Williamsas perskaitė 50 sekundžių trukmės pareiškimą, atsiprašydamas už tai, kad anksčiau pateikdavo melagingą to epizodo versiją.

Pranešėjas pripažino, kad šį pareiškimą jį paskelbti paskatino tame epizode dalyvavusių amerikiečių orlaivių įgulų narių atsiliepimai.

Dar praeitą penktadienį B.Williamsas vėl pasakojo tą istoriją televizijoje, pagerbdamas vieną karį, kuris padėjo užtikrinti pašauto sraigtasparnio ir jo įgulos saugumą ant žemės.

Nukentėjusio „Chinook“ ir sraigtasparnio, kuriuo iš tikrųjų skrido B.Williamsas, įgulų nariai JAV karybos naujienų leidiniui „Stars and Stripes“ sakė, kad televizijos pranešėjo nebuvo arti, kai orlaivis buvo pašautas. Jis atskrido tik po valandos kitu sraigtasparniu, kuris buvo priverstas nutūpti dėl artėjančios smėlio audros.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų