Praėjusios savaitės pabaigoje Mayflower miestelyje išsiliejus 84 tūkst. galonų (320 tūkst. litrų) naftos buvo evakuoti žmonės iš 22 namų.
FAA pranešime teigia, kad virš teritorijos gali skraidyti tik pagalbai skirtos oro transporto priemonės, kurių skrydžius reguliuoja Tomas Suhrhoffas. T.Suhrhoffas savo profilyje „LinkedIn“ svetainėje yra pažymėjęs, kad dirba aviacijos specialistu „ExxonMobil“ įmonėje, kuriai ir priklauso naftotiekis.
Nors FAA teigia, kad draudimas skristi žemiau nei tūkstančio pėdų aukštyje (apie 300 m) yra paskelbtas tam, kad nebūtų trukdoma pagalbos tarnyboms laiku atvykti į vietą atsitikus nelaimei, spekuliuojama, kad taip siekiama operatoriams ir fotografams trukdyti užfiksuoti, kiek naftos išsiliejo regione.
Žiniasklaidai atsisakyti aprodyti nelaimės zoną. Žurnalistams, kaip įprasta tokiais atvejais, neskirta ir darbo vieta.
„Inside climate news“ taip pat pažymi, kad visame Mayflower miestelyje patruliuoja „ExxonMobil“ apsauga, o paskambinus į miestelio vadovybės centrą, skambutis iškart peradresuojamas „Exxon“ būstinei Teksase.
Žiniasklaidai taip pat atsisakyti aprodyti nelaimės zoną. Žurnalistams, kaip įprasta tokiais atvejais, neskirta ir darbo vieta.
„Salon“ pažymi, kad naftotiekis buvo pastatytas dar penktajame dešimtmetyje ir sukurtas taip, kad juo transportuoti būtų galima 65 tūkst. barelių per dieną. 2006 metais buvo pakeista naftos tiekimo kryptis, o prieš kelerius metus įmonei leista transportuoti 95 tūkst. barelių per dieną, nors saugumo reikalavimai nebuvo padidinti.
Balandžio 1 dieną, kai buvo paskelbta neskraidymo zona, internete pasirodė vaizdo medžiaga iš nelaimės zonos: