Izraelio policija nurodė, kad vienas pareigūnas buvo vidutiniškai sunkiai sužalotas ir kad abu užpuolikai buvo pašauti.
Palestiniečių sveikatos apsaugos ministerija nurodė, kad vienas iš jų mirė, o Izraelio ligoninė „Shaare Tzedek“ informavo, kad antrojo užpuoliko būklė kritinė.
Policija pridūrė, kad dar vienas incidento vietoje buvęs asmuo buvo sužeistas į koją, bet daugiau detalių nepateikė.
Šią savaitę Jeruzalės senamiestyje tvyrojo padidėjusi įtampa, nes sutapus žydų ir musulmonų religinėms šventėms vienoje šventa laikomoje vietoje neišvengta susirėmimų.
Sekmadienį kilo susirėmimų tarp Izraelio policijos ir palestiniečių maldininkų prie Al Aksos mečetės, žydų vadinamos Šventyklos kalnu. Per tuos neramumus buvo sužeisti dešimtys palestiniečių ir keturi policininkai.
Sekmadienis buvo pirmoji iš keturių musulmonų Aukojimo šventės (Id al Adhos) dienų, todėl į Al Aksos mečetę buvo susirinkę melstis tūkstančiai palestiniečių.
Tuo pat metu judėjai minėjo vadinamąjį Av'o devintadienį (Tisha B'av), per kurį prisimenamas Pirmosios ir Antrosios Jeruzalės šventyklos sugriovimas, todėl prie Šventyklos kalno rinkosi daugiau žydų nacionalistų.
Kad sušvelnintų šią įtampą, policija sekmadienį iš pradžių buvo uždraudusi žydams lankytis prie Al Aksos, bet musulmonai maldininkai vis tiek baiminosi, kad judėjai bus įleidžiami, ir surengė protestų, atvedusių prie susirėmimų.
Padėčiai vėl aprimus ir sulaukus Izraelio kraštutinių dešiniųjų politikų kritikos, policija vėl leido šventojoje vietoje lankytis žydams. Tai išprovokavo tolesnį smurtą.
Kompleksas, kuriame yra Al Aksos mečetė ir Uolos Kupolo šventovė, palestiniečiams yra svarbus religinis ir politinis simbolis. Musulmonams šis kompleksas yra trečia labiausiai gerbiama vieta po Mekos ir Medinos Saudo Arabijoje. Žydai savo ruožtu tiki, kad Al Aksos mečetės komplekso vietoje anksčiau stovėjo Antroji Jeruzalės šventykla, laikoma judaizmo švenčiausiąja vieta.
Izraelis okupavo Vakarų Krantą ir Rytų Jeruzalę per 1967 metų Šešių dienų karą. Vėliau žydų valstybė rytinę Jeruzalės dalį aneksavo, nors šio žingsnio tarptautinė bendruomenė niekada nepripažino.
Žydų valstybė laiko visą Šventąjį miestą savo šventa ir nedaloma sostine, bet palestiniečiai tikisi, kad Rytų Jeruzalė taps jiems seniai pažadėtos būsimos valstybės sostine.