JT taikdariškų pajėgų narai iš Bangladešo naršė po Baltąjį Nilą prie katastrofos vietos, pranešė JT misija.
Vėliau atvyko japonų inžinieriai, turintys padėti iškelti didesnes lėktuvo liekanas, tvyrant būgštavimams, kad po metaliniu lėktuvo fiuzeliažu galėjo likti daugiau įstrigusių aukų palaikų.
Dabar mūsų pagrindinis tikslas yra surasti visų žuvusiųjų kūnus ir juodąją dėžę
Pietų Sudano transporto ministras pranešė, kad bandoma nustatyti lėktuvo nelaimės priežastis, kai iš Pietų Sudano sostinės Džubos trečiadienį pakilęs sovietinės „Antonov“ firmos gamintas lėktuvas netrukus po pakilimo sudužo Nilo pakrantėje.
„Dabar mūsų pagrindinis tikslas yra surasti visų žuvusiųjų kūnus ir juodąją dėžę, ir tada mes galėsime pradėti visapusį nelaimės tyrimą“, – sakė Kwong Danhier Gatluatas.
Policijos ir gelbėjimo tarnybų pareigūnai rado 36 vyrų, moterų ir vaikų kūnus tarp lėktuvo liekanų; An-12 nukrito vienoje Nilo upės saloje, praėjus kelioms akimirkoms nuo pakilimo.
Civilinės aviacijos administracijos vadovas Stephenas Warikozi naujienų agentūrai AFP sakė, kad pareigūnai ieško keleivių sąrašo ir toliau tęsia „žuvusiųjų kūnų ir juodosios dėžės paiešką“.
Pagrindinė lėktuvo fiuzeliažo dalis rasta krūmais apaugusioje Nilo pakrantėje, o kitos dalys išsibarstė dideliu spinduliu upės pakrantėje ir pačioje upėje.
Pasak policijos, kiek žmonių buvo sudužusiame lėktuve, nežinoma. Taip pat nežinoma, ar per nelaimę nenukentėjo ant žemės buvę žmonės, todėl tikslus katastrofos aukų skaičius nežinomas.