2022 09 16

Ką rašo pasaulis: Putinas nepasiduoda, bet dėl praradimų Charkive bręsta problemos namuose

Ukrainos kariuomenei privertus Rusijos karius bėgti iš Charkivo srities, oficialiai Maskva tai pavadino „persigrupavimu“. Esą čia buvę rusai pasiųsti stiprinti Rusijos pajėgumus Ukrainos rytuose. Tačiau Vakarų apžvalgininkai teigia, kad Kyjivo operacija prie Charkivo buvo itin sėkminga ir gali net atverti ukrainiečiams kelius žengti tolyn deokupuojant savo teritorijas. Tradicinėje penktadienio apžvalgoje 15min pateikia, ką šia tema rašo įtakingiausi britų, JAV, Vokietijos ir Lenkijos leidiniai.
Užsienio spaudos apžvalga
Užsienio spaudos apžvalga / 15min koliažas

„Nėra jokios panikos“, – tokius žodžius pastarosiomis dienomis bando kartoti tiek Rusijos valdžia, tiek ir propagandinė Kremliaus žiniasklaida. Ji pabrėžia, esą „specialioji karinė operacija eina pagal planą“. Tačiau ukrainiečiams ir jų Vakarų partneriams tokiais Maskvos žodžiais patikėti sunku. Kaip ir kalbomis apie „persigrupavimą“, nes daugybė filmuotų vaizdo įrašų rodo, jog traukdamiesi iš Charkivo srities rusai paliko daugybę vienetų sunkiosios technikos, šaudmenų, taip pat artilerijos sistemų.

Tiesa, Kyjivas išlieka atsargus ir apie Rusijos kariuomenės visišką sudaužymą kol kas nekalba. Juolab kad kontrpuolimas atrodo kiek sulėtėjęs.

Tačiau akivaizdu, kad Maskvoje ukrainiečių kontrpuolimas sukėlė daug nepasitenkinimo. Nepatenkintieji karo Ukrainoje eiga ragina Rusijos prezidentą Vladimirą Putiną imtis griežtesnių veiksmų. Maskva į Ukrainos kontrpuolimą kol kas atsakė tik smūgiais į užtvanką Kryvyj Riho mieste ir elektrinių apšaudymais.

Karo ekspertai neatmeta galimybės, kad Maskva bandys dar kartą užimti Ukrainos išlaisvintas teritorijas, tačiau, anot jų, tampa akivaizdu, kad pačioje Rusijoje bręsta nesutarimai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis