Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Karališkasis kūdikis: britai pasirengę išleisti milijonus

Britai pasirengę pasitikti karališkąjį įpėdinį ir plačiai atverti pinigines, skelbia „The Telegraph“. Mažmenininkai jau siūlo įsigyti vaikiškų prekių. Analitikai prognozuoja, kad „kūdikio karštinė“ ekonomiką galėtų papildyti 240 mln. svarų (apie milijardu litų).
Kembridžo hercogienė Catherine
Kembridžo hercogienė Catherine / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Royal Collection Trust“ parduotuvėse, kuri gautą pelną panaudoja karališkų rūmų priežiūrai, jau galima įsigyti kūdikio pižamą, ji sumodeliuota tarsi sargybinio rūbas.

Princo Charleso sodyboje Highgrove esančioje parduotuvėje galima įsigyti rankų darbo kūdikio batukų, Kembridžo hercogienės Catherine tėvai, Carole ir Michaelas Middletonai, savo elektroninėje parduotuvėje, kurioje britams siūlomos prekės vakarėliams, taip pat pasiūlė kūdikio prekių asortimentą.

Gražiausi plaukai – Kembridžo hercogienės Catherine
Karališkoji pora, Williamas ir Catherine

Mažmeninės prekybos tyrimų centro direktorius Joshua Bamfieldas teigia, kad kūdikio laukimas liepos mėnesį Didžiosios Britanijos ekonomiką gali papildyti 240 mln. svarų.

„Tai gera žinia ir nėra nieko neigiamo. Žmonės įsitrauks į kūdikio gimimą liepos mėnesį, o tai reiškia papildomas išlaidas, – teigė J.Bamfieldas, – Susidomėjimo daug ir aplink Atlantą, nes jaunieji karališkos šeimos nariai JAV vertinami labai palankiai, tad mes tikimės gerų suvenyrų pardavimų“.

Karališkos poros kūdikis, kuris bus trečiasis eilėje į sostą po princo Charleso ir princo Williamo, pakeis kitus karališkus ir sporto renginius, per kuriuos leidžiami pinigai.

Princo Williamo ir Catherine vestuvės įvyko 2011 metais, o pernai birželį karalienė pažymėjo savo deimantinį valdymo jubiliejų. Praėjusią vasarą daug šurmulio įnešė ir olimpinės žaidynės.

Teigiama, kad „Kate efektas“ išliks ir perkant rūbelius, barškučius ar pirmą dviratį.

Rinkos tyrimų bendrovės „Mitel“ atstovas Richardas Cope’as teigė, kad princo Williamo ir jo sutuoktinės Catherine kūdikis turės teigiamos įtakos vartotojų išlaidoms.

„Manau, kad didžiausios komercinės viltys yra susijusios su turistais“, – sakė R.Cope’as. Turistų skaičius nuo balandžio didėja 13 proc.

J.Bamfieldas prognozuoja, kad 4,8 mln. žmonių vien alkoholiui išleis apie 62 mln. svarų, maistui – dar apie 25 mln.Anot jo, 156 mln. bus išleisti porcelianui ir kitoms kolekcijoms, žaislams, knygoms, DVD, žiniasklaidai.

J.Bamfieldo manymu, grandininį poveikį turės kūdikio produktų pardavimai, kuriuos tėvai nukopijuos nuo hercogienės.

„Kate efektas“ jau gerai žinomas, viskas, ką ji dėvi, kaipmat išperkama. Dalmantininis paltukas, kurį hercogienė praėjusią savaitę dėvėjo šventindama naują kruizinį laivą, buvo išparduotas per valandą.

Teigiama, kad „Kate efektas“ išliks ir perkant kūdikio rūbelius, barškučius ar pirmą dviratį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai