Nuo gelbėjimo operacijos pradžios buvo kalbama, kad laineris bus išgabentas į arčiausiai nelaimės vietos esantį Pjombino uostą. Uostas priklauso Toskanos regionui, kaip ir Džiljo sala, prie kurios krantų įvyko katastrofa. Kaip rašo „La Reppublica“, tai būtų sąžiningas atlygis už šiam regionui padarytą žalą, tačiau pradėta abejoti, ar šis uostas tikrai pasiruošęs laivo išmontavimo darbams.
Norą „priglausti“ kruizinį laivą pareiškė ir vieni didžiausių Viduržemio jūros uostai – Palermas bei Genuja. Šie uostai turi specialistų bei atitinka keliamus gylio ir reikalingos technikos kriterijus.
Genujos jūrų uosto reguliavimo prezidentas Luigi Merio, „La Reppublica“ žurnalistams teigia, kad „sprendimas, į kurį uostą keliaus laineris, turi būti priimtas remiantis tik techniniais, o ne politiniais motyvais”. L.Merlo teigia, kad Genujos uostas puikiai atitinka reikalavimus ir yra pasiruošęs lainerio išmontavimo darbams.
Į „Costa Concordia“ išardymo darbus taip pat pretenduoja ir Neapolio, Čivitavekijos bei Porto Toreso uostai.
Artimiausiomis dienomis bus priimtas sprendimas, į kurį uostą pomirtinei kelionei vyks „Costa Concordia”. Atsižvelgiant į visus saugumo reikalavimus, laineris nuo Džiljo salos krantų nebus išgabentas anksčiau nei ateinantį pavasarį.