F.Scehttino šios avarijos metu nebuvo savo darbo vietoje. Jis kaltinamas per anksti palikęs laivą ir nesirūpinęs evakuacija.
Tačiau pats vyras jam metamų kaltinimų nepripažįsta ir ketina viską papasakoti knygoje, skelbia ABC. „Aš rašau knygą ir joje atskleisiu tai, ko žmonės nenorėtų, kad būtų papasakota“, – sakė jis.
Pavyzdžiui, kapitonas teigia, kad jis paliko laivą tik tuomet, kai kilo grėsmė jo gyvybei. Jis sako, kad tuo metu, kai nusprendė plaukti į sausumą, laivas buvo pakrypęs 90 laipsnių kampu, jame buvo pilna vandens ir beveik nebeįmanoma buvo išlaikyti lygsvarą.
„Taigi, aš galėjau pasirinkti – būti sutraiškytam laivo 20 metrų nuo kranto arba vadovauti iš gelbėjimo valties ir bandyti išgelbėti dešimtis žmonių. Aš pasirinkau antrąjį variantą. Yra dešimtys žmonių, kurie patvirtins tai“, – teigė kapitonas.
Anksčiau buvo pasklidusi informacija, kad kapitonas už du interviu prašė 50 tūkst. eurų honoraro. „The Independent“ skelbė, kad jis sudarė sutartį knygos leidimui su viena JAV kompanija.
Tuo tarpu Carlo Rienzi, atstovaujantis „Concordia“ keleivių interesus, pareiškė, kad jie stengsis išsireikalauti visus pinigus, kurį uždirbs iš šios istorijos kapitonas, ir atiduoti juos aukų artimiesiems ir išsigelbėjusiems keleiviams.
Katastrofa ties Italijai priklausančia sala Giglio įvyko sausio 13 dieną. Įvykus katastrofai laive buvo daugiau kaip 4 000 žmonių. 32 keleiviai nelaimės metu žuvo. Priplaukęs per arti sausumos kruizinis laivas užplaukė ant rifo ir apvirto.
Daugiau informacijos apie knygas „15min knygų lentyna“ puslapyje „Facebook“ socialiniame tinkle.