2018 03 27 /11:05

Kemerovo prekybos centre priešgaisrinė signalizacija neveikė nuo kovo 19-osios

Vakarų Sibiro mieste Kemerovo esančiame prekybos centre „Žiemos vyšnia“, kur sekmadienį per gaisrą žuvo 64 žmonės, priešgaisrinė signalizacija neveikė nuo kovo 19 dienos, bet jos niekas netaisė, sakė Rusijos tyrimų komiteto pirmininkas Aleksandras Bastrykinas.
Gaisras prekybos ir pramogų centre „Žiemos vyšnia“ Kemerove
Gaisras prekybos ir pramogų centre „Žiemos vyšnia“ Kemerove / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Tai jis pranešė Rusijos prezidento Vladimiro Putino Kemerove surengtame pasitarime dėl gaisro padarinių likvidavimo.

VIDEO: Kemerovo prekybos centre kilęs gaisras nusinešė mažiausiai 55 gyvybes

„Nuo (kovo) 19 dienos jų signalizacija neveikė, bet niekas tuo neužsiėmė“, – sakė A.Bastrykinas.

Pareigūnas taip pat nurodė, kad prekybos centro apsaugininkas kilus gaisrui neįjungė įspėjimo sistemos, kuri, kitaip nei priešgaisrinė signalizacija, veikė.

„Negalime pateikti protingo paaiškinimo, kažkoks neparengtas žmogus“, – pridūrė A.Bastrykinas.

A.Bastrykinas: „Didžioji dalis personalo pabėgo palikę likimo valiai vaikus ir jų tėvus. Darbuotojai, kurie turėjo būti atsakingi už saugumą, evakuacijos organizavimą, išsilakstė patys pirmi.“

Jis pridūrė, kad Kemerovo prekybos centro administracijos atstovai įsiplieskus gaisrui pabėgo palikę vaikus, dalis kurių liko užrakinti kino salėse.

„Didžioji dalis personalo pabėgo palikę likimo valiai vaikus ir jų tėvus. Darbuotojai, kurie turėjo būti atsakingi už saugumą, evakuacijos organizavimą, išsilakstė patys pirmi“, – sakė A.Bastrykinas.

„Tarp aukų praktiškai nėra prekybos centro darbuotojų“, – pridūrė Tyrimų komiteto vadovas.

Pasak jo, tyrėjai kol kas nenustatė, kas iš administracijos buvo atsakingas už tvarkos tame kambaryje, kur įsiplieskė gaisras, užtikrinimą, „kas uždarė, kodėl bilietų kontrolieriai uždarė duris“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis