Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kinas, nusipirkęs 6,5 tonas joduotos druskos, veltui tikėjosi pasipelnyti iš panikos

Kinas, nusipirkęs 6,5 tonas joduotos druskos, tikėdamasis uždirbti iš padidėjusios paklausos, kuri padidėjo kilus panikai dėl radiacijos Japonijoje, dabar negali gauti už šią prekę daugiau kaip 4 tūkst. dolerių, penktadienį pranešė laikraštis „China Daily“.
Pasklidus kalboms, kad druskoje esantis jodas gali apsaugoti nuo radiacijos, kinai ėmė šluoti druską iš parduotuvių lentynų.
Pasklidus kalboms, kad druskoje esantis jodas gali apsaugoti nuo radiacijos, kinai ėmė šluoti druską iš parduotuvių lentynų. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Vyras, kurio vardas Go, pirko druską Hubėjaus provincijos administraciniame centre – Uchanio mieste, kai, po pranešimų apie avariją Fukušimos atominėje elektrinėje druskos kaina gerokai pakilo, nes gydytojai pataria vartoti jodo preparatus kaip profilaktinę priemonę nuo radiacijos.

 Manydamas, kad, esant tokiai paklausai, druskos kokiam pusmečiui gali pritrūkti, Go jos nusipirko 260 maišų ir trimis sunkvežimiais pervežė į savo butą.

Po kelių dienų Kinijos vyriausybė paprašė gyventojų nepanikuoti ir pranešė, kad nėra radiacijos pavojaus iš Japonijos. Tada druskos kaina staigiai krito.

Tokiu būdu Go nesugebėjo parduoti savo druskos, kuri užima daugiau kaip pusę jo buto ir atsiėjo jam 27 tūkst. juanių (4100 JAV dolerių ), rašo „China Daily“.

Valdžia perspėjo Go, kad jis, neturėdamas pirkimo čekio, negali perparduoti savo prekės, taip pat negali jos išvežti į kitą provinciją, nes druskos pervežimą griežtai kontroliuoja valstybė, rašo laikraštis.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos