Kita karo pusė: Ukrainą užpuolusios Rusijos gyventojai bando užsimiršti sekso vakarėliuose

Po invazijos į Ukrainą Rusijos mažosios ir vidutinės įmonės pirmosios pajuto Vakarų poveikį ir sankcijas: užblokuota įprasta socialinė žiniasklaida, kuri anksčiau buvo naudojama reklamai, pritrūko medžiagų, kurias anksčiau pirkdavo užsienyje, sumažėjo paklausa. Kita vertus, sekso vakarėliai klesti: jų paklausa išaugo, nes, pasak organizatorių, žmonės bando atsikratyti streso ir nori prasiblaškyti, rašo „The Insider“.
„Kinky Party“ vakarėlis
„Kinky Party“ vakarėlis / Nuotr. iš „Kinky Party“ „Facebook“ profilio

Kita vertus, padėtis erotinių paslaugų sektoriuje yra sudėtingesnė: pavyzdžiui, prostitutės pajuto neigiamą mobilizacijos poveikį, o VIP eskorto paslaugų teikėjai nenukentėjo, nes turtingi klientai į karą nesiunčiami.

Nė žodžio apie karą

Rusijos invaziją palaikantis Stasas iš Belgorodo socialiniame tinkle „VKontakte“ ieško slaviškos išvaizdos biseksualaus vaikino grupiniam seksui su žmona.

Pasak svingerio, sienos artumas ir karas niekaip nepaveikė jo seksualinio gyvenimo įvairovės. Mieste nuolat rengiami svingerių vakarėliai.

Pasak svingerio, sienos artumas ir karas niekaip nepaveikė jo seksualinio gyvenimo įvairovės. Mieste nuolat rengiami svingerių vakarėliai. Kiti grupinio sekso šalininkai iš netoli fronto esančių Rusijos regionų taip pat tikina, kad apšaudymai, priešlėktuvinė gynyba ir kariškių gausa orgijoms netrukdo. Atvirkščiai – teigima, kad Rusijoje karo metu padaugėjo sekso vakarėlių paklausa.

Rusijos svingerių vakarėlių organizatoriaus „Svoji liudi“ („Savi žmonės“) vadovas Ilja Lukičevas, vienas iš nedaugelio viešų Rusijos svingerių, teigia, kad šiais metais svingerių renginiuose buvo daugiau žmonių.

Sekso orgijos labai privatus reikalas. Dauguma „The Insider“ apklaustų organizatorių ir klubų vadovų atsisakė atsakyti į klausimus. O socialinės žiniasklaidos grupės, kuriose bendraujama gyvai, nepriima pašalinių asmenų ir yra kruopščiai moderuojamos.

Nuotr. iš „Kinky Party“ „Facebook“ profilio/„Kinky Party“ vakarėlis
Nuotr. iš „Kinky Party“ „Facebook“ profilio/„Kinky Party“ vakarėlis

Karo pradžioje tai iš dalies padėjo suvaldyti konfliktus. Kol visuose rusakalbiuose socialiniuose tinkluose, įskaitant ir kraujo donorų forumus, žmonės ginčijosi ir pykosi dėl to, kas vyksta, svingeriai tokias diskusijas užgniauždavo jau pačioje užuomazgoje. I.Lukičevas tai aiškina taip:

„Turime 70 administratorių ir bendruomenėje griežtai draudžiama diskutuoti apie politiką, vaikus, LGBT, narkotikus ir Rusijos stačiatikių bažnyčią. Už pirmąjį pažeidimą skiriamas įspėjimas, už antrąjį – užblokavimas“.

I.Lukičevas yra buvęs kariškis ir pirmuosius svingerių vakarėlius pradėjo rengti dar tarnaudamas kariuomenėje pagal sutartį. Nenuostabu, kad netrukus po mobilizacijos pradžios jis gavo kvietimą atvykti į karo prievolės tarnybą, tačiau dar nebuvo mobilizuotas.

„Kita vertus, kiti du vakarėlių organizatoriai jau yra kariuomenėje. Tačiau tai nesutrukdė mums šiais metais aktyviai organizuoti renginius, įskaitant didelius festivalius 200 žmonių. Taip, galbūt karinio stiliaus vakarėliai, kuriuos rengdavome anksčiau, dabar nėra aktualūs. Tačiau šios temos jau atsisakėme prieš porą metų, nes ji tiesiog nuobodi“, – sakė jis.

Dabar pats laikas

„Kinky Party“ sekso vakarėlių organizatoriai rimtai svarsto galimybę padidinti kainas. Šie metai jiems buvo geri. Nors, pasak vienos iš įkūrėjų Taisijos Blanš, viskas prasidėjo blogai:

Nuotr. iš „Kinky Party“ „Facebook“ profilio/„Kinky Party“ vakarėlis
Nuotr. iš „Kinky Party“ „Facebook“ profilio/„Kinky Party“ vakarėlis

„Iš pradžių, po vasario 24 d., norinčiųjų dalyvauti buvo mažiau. Bendruomenė patyrė didelį stresą, o įtampos lygis buvo nepaprastai aukštas. Kita vertus, mūsų susitikimai yra tik vieta, kur žmonės ateina atsipalaiduoti. Todėl kovo mėnesį net sugalvojome ir surengėme naujo formato renginį be seksualinės sąveikos. Buvo galima ateiti, apsikabinti, masažuoti vienas kitą ir klausytis meditacinės muzikos“, – pasakojo ji.

Įprastai „Kinky Party“ mažai panašus į meditaciją ir jame netrūksta seksualinės sąveikos. Tai palyginti naujas sekso vakarėlių formatas Rusijoje, kuriame vyksta išankstinė dalyvių atranka, privalomi teminiai kostiumai, pasirodymai ir erotiniai užsiėmimai, pavyzdžiui, šibari ir plakimas. Vieno iš projektų pavadinimas – „Kinky Party“ – tapo viso formato pavadinimu, dabar kelios skirtingos komandos, o tokie dideli ir kameriniai susitikimai Maskvoje ir Sankt Peterburge rengiami gana reguliariai.

Iš pažiūros tai taip pat yra orgija, tačiau, pasak Taisijos, publika labai skiriasi nuo svingerių:

Nuotr. iš „Kinky Party“ „Facebook“ profilio/„Kinky Party“ vakarėlis
Nuotr. iš „Kinky Party“ „Facebook“ profilio/„Kinky Party“ vakarėlis

„Prieš septynerius metus, kai tik pradėjome, bandėme bendradarbiauti su svingerių ar kitais seksualinių žaidimų klubais, tačiau greitai paaiškėjo, kad turime kitokią auditoriją. „Kinky Party“ – tai aktyvaus sutikimo kultūra, jausmingumo tyrinėjimas, saugumas. Todėl labai kruopščiai atrenkame dalyvius, prašome jų užpildyti klausimyną ir renkamės žmones, kurie pritaria mūsų vertybėms. Žiūrime į jų socialinius tinklus. Pas mus ateinantys žmonės vadovaujasi tomis pačiomis vertybėmis. Todėl, beje, nuo vasario 24 d. bendruomenėje nekilo jokių konfliktų“, – pasakoj ji.

Anot Taisijos, paskelbus mobilizaciją būta nuogąstavimų, ar vakarėliai pavyks.

„Juokėmės, manėme, kad surengsime mergaičių vakarėlį. Tačiau taip neatsitiko. Kaip įprasta, norinčiųjų įsigyti bilietus buvo maždaug po lygiai vyrų ir moterų, o paklausa staiga taip išaugo, kad likus trims dienoms iki renginio turėjome nutraukti pardavimus. Salėje net buvo šiek tiek ankšta“.

Panaši tendencija buvo pastebėta ir „Feel it“ – labiau kamerinio pobūdžio erotiniuose susitikimuose Sankt Peterburge, kuriuos patys organizatoriai vadina „etinio sekso vakarėliais“.

Nuotr. iš „Kinky Party“ „Facebook“ profilio/„Kinky Party“ vakarėlis
Nuotr. iš „Kinky Party“ „Facebook“ profilio/„Kinky Party“ vakarėlis

Štai ką sako projekto įkūrėja, žurnalistė Tatjana Bakun:

„Susitikimą surengėme prieš pat vasario mėnesio įvykius ir balandžio mėnesį. Žmonės labai laukė balandžio mėnesio. Registraciją baigėme labai greitai; buvo paklausa, žmonės norėjo prasiblaškyti. Per šį laikotarpį iš viso surengėme penkis susitikimus. Įdomu tai, kad paskelbus apie mobilizaciją, atsirado dar daugiau norinčių dalyvauti vyrų“.

„Kinky Party“ pastebi, kad dalyvių požiūris taip pat šiek tiek pasikeitė. Šiais pastebėjimais dalijasi ir antroji projekto įkūrėja, lytinio švietimo specialistė Tania Dmitrijeva:

„Sulaukėme atsiliepimų savo asmeniniuose profiliuose: žmonės rašo, kad nebenori atidėlioti savo norų. Net tie, kurie ilgai dvejojo, ar ateiti į „Kinky Party“, suprato, kad dabar atėjo laikas.

Sekso teikėjų paklausa mažėja

Kalbant apie sekso paslaugų teikėjus, jų paklausa sumažėjo. Judėjimo „Serebrennaja roza“ („Sidabrinė rožė“), ginančio jų teises, įkūrėja Irina Maslova sakė:

„Šiais metais labiausiai nukentėjo žemesnių ir vidutinių kainų segmente dirbančios merginos. Pirmą kartą paklausa labai sumažėjo vasario-kovo mėnesiais, o antrą kartą – rugsėjo pabaigoje, kai buvo paskelbta mobilizacija. Tik VIP eskorto palydovės dabar jaučiasi daugiau ar mažiau stabiliai“.

„Scanpix“ nuotr./Prostitutės
„Scanpix“ nuotr./Prostitutės

Žinoma, niekas neturi išsamaus vaizdo, tačiau neseniai Sekso darbuotojų forumo atstovė Marina Avramenko pateikė tokius skaičius: klientų srautas sumažėjo 2-3 kartus, pajamos sumažėjo 30-50 proc.

„The Insider“ pašnekovė Kristina (vardas pakeistas), teikianti žmogaus teisių pagalbą Rusijos sekso paslaugų teikėjams, mano, kad prasidėjęs karas neturėjo didelės įtakos sekso paslaugų ekonomikai. Didžiausią poveikį padarė mobilizacija:

„Žmonės norėjo linksmintis, rengti mergvakarius prieš išvykdami į karą. Kai kuriuose miestuose gatvės merginos persikėlė šalia kariuomenės verbavimo biurų, ypač tos, kurios dirba automobiliuose. Tuo pat metu turtingi klientai ir vidurinioji klasė pradėjo palikti Rusiją, o kai kurios merginos išvyko paskui juos. Daug jų išvyko į Stambulą. Dabar čia labai didelė konkurencija“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis