CNBC rašo, kad 41 proc. iš nežinančiųjų apie referendumą nežino, ar „Brexit“ būtų gerai, ar blogai Jungtinėms Valstijoms.
Apklausą atliko rinkodaros ir reklamos agentūra „Fluent“, pardavinėjanti duomenis įvairių politinių kampanijų organizatoriams, įskaitant ir 2016 metų JAV prezidento rinkimų kampanijų atstovus. Šioje apklausoje dalyvavo apie pusantro tūkstančio amerikiečių.
Taigi, nepaisant to, kad Jungtinė Karalystė yra viena artimiausių JAV sajungininkių, ir todėl jos pasitraukimas pakenktų JAV įmonėms, net pusė amerikiečių negali pasakyti, ar jie remia „Brexit“, ar ne. Apie 40 proc. negali atsakyti į klausimą, ar tai yra JAV svarbus klausimas, ar ne.
„Fluent“ rinkodaros vadovas Jordanas Cohenas sakė, kad amerikiečių žiniasklaidoje gausu informacijos apie referendumą Didžiojoje Britanijoje.
„Skaičiai nestebina, nes istorija apie „Brexit“ pradėjo rutuliotis pačiame naujienų apie Orlando žudynes įkarštyje. Aš manau, kad apie „Brexit“ kur kas daugiau žino investuotojai – tai yra labiau žinia Volstritui“, – sakė jis.
Tuo metu amerikiečiai, kurie žino apie „Brexit“, į stovyklas pasidalijo taip: 26 proc. tikino remiantys kampaniją, 30 proc. buvo prieš. Tai reiškia, kad beveik pusė tų amerikiečių, kurie žino apie „Brexit“, neturi nuomonės.
34 proc. žinančiųjų mano, kad Didžiosios Britanijos pasitraukimas iš ES JAV būtų nenaudingas.